ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 26 تير 1396     |     کد : 178923

ویل اسمیت غول چراغ جادو

کمپانی دیزنی از حضور «ویل اسمیت» به عنوان صداپیشه غول چراغ جادو در فیلم جدید «علاءالدین» خبر داد.


کمپانی دیزنی از حضور «ویل اسمیت» به عنوان صداپیشه غول چراغ جادو در فیلم جدید «علاءالدین» خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، کمپانی دیزنی که ساخت فیلم بر اساس انیمشن‌های کلاسیک خود را در دستور کار قرار داده است، صداپیشگان اقتباس جدید از انیمیشن کلاسیک «علاء‌الدین» را معرفی کرد و قرار است «ویل اسمیت» در این فیلم جدید در نقش شخصیت «جنی» یا غول چراغ جادو صداپیشگی می‌کند.

همچنین «نائومی اسکات» به صورت رسمی برای نقش پرنسس جاسمین انتخاب شد و منا مسعود، بازیگر کانادایی متولد مصر نیز صداپیشه نقش علاء‌الدین خواهد بود.

«ویل اسمیت » در حالی به عنوان صداپیشه نقش «جنی» انتخاب شده است که در انیمیشن کلاسیک «علاء‌الدین» محصل سال ۱۹۹۲ «رابین ویلیامز» بازیگر درگذشته هالیوودی این وظیفه را بر عهده داشت.

فیلمنامه اقتباس از انیمیشن «عللاء‌الدین» را «جان آگست» نوشته که پیش از سابقه نگارش فیلمنامه «ماهی بزرگ» را در کارنامه دارد و طبق اعلام پیشین «گای ریچی» نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

«دان لین» که تهیه‌کنندگی دو فیلم از مجموعه «شرلوک هولمز» به کارگردانی «گای ریچی» بر عهده داشت نیز به عنوان تهیه‌کننده با پروژه فیلم جدید «علاء‌الدین» همکاری می‌کند.

کمپانی دیزنی که مدتی است مشغول ساخت فیلم بر اساس انیمشن‌های کلاسیک خود است، پیش از این «شرور»، «کتاب جنگل» و «سیندرلا» را نیز از این مجموعه به صورت لایواکشن روانه پرده نقره‌ای برد که همگی در گیشه موفق بودند و ساخت فیلم‌هایی براساس انیمشین‌های کلاسیک «علاء‌الدین»، «پینوکیو»، «مولان»، «شیر شاه»، «پری دریایی کوچک»، «الیور توئیست» و «سفید برفی» نیز در دستور کار قرار داده است.

انیمیشن کلاسیک «علاء‌الدین» درسال ۱۹۹۲ به پرفرش‌ترین فیلم‌ سال تبدیل شد و توانست دو جایزه اسکار بهترین موسیقی متن و بهترین ترانه را از آن خود کند.


نوشته شده در   دوشنبه 26 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode