ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 25 تير 1396     |     کد : 178890

جشنواره فیلم تبریز ظرفیت های سینمایی استان را به نمایش می گذارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فیلم تبریز علاوه بر نشان دادن ظرفیت های سینمایی استان باید فضایی برای ورود سینماگران داخلی و خارجی نیز باز کند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فیلم تبریز علاوه بر نشان دادن ظرفیت های سینمایی استان باید فضایی برای ورود سینماگران داخلی و خارجی نیز باز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم تبریز، محمد محمدپور در جلسه مشترک با اعضای هیات اجرایی نخستین جشنواره فیلم تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: امیدوارم جشنواره فیلم تبریز با پویایی و بالندگی به راه خود را ادامه داده و و ابعاد خود را گسترش دهد.

محمدپور با بیان اینکه باید خوداتکایی را در این جشنواره تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از عمده اهداف برپایی جشنواره فیلم تبریز، تربیت شخصیت های مطرح استانی در سایه این جشنواره است.

وی ادامه داد: نهادهای دیگر فرهنگی باید برای اجرای برنامه ها وارد کار شوند که این بار هم انجمن سینماگران آذربایجان شرقی برپایی جشنواره فیلم تبریز را آغاز کرده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم تبریز را با تمامی محدودیت های منابع و اعتباری برگزار می کنیم، اظهار داشت: این جشنواره باید برای خود منابع تعریف کرده و روی پای خود بایستد چرا که جشنواره باید استمرار یابد و پنجاهمین سال برگزاری خود را برپا کند.

محمدپور افزود: جشنواره فیلم تبریز با توجه به جایگاه، هویت و سابقه تاریخی این شهر به مانند جشنواره های مختلف و معتبر دنیا مثل جشنواره کن، برگرفته از نام آن است.

وی ادامه داد: برپایی جشنواره فیلم تبریز نخستین تجربه برای ما به شمار می رود که در آن تکیه ما بر توانمندی و سابقه اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره است تا شاهد غنای هر چه بیشتر در برپایی آن باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اظهار امیدواری به اینکه روزی جشنواره فیلم تبریز برند اعتباری برای این شهر باشد، گفت: برپایی هر چه بهتر این جشنواره سبب می شود تا همه برای مشارکت در برگزاری آن احساس مسئولیت کنند و جرقه ای برای حضور بخش های مختلف در برپایی آن باشد.

محمدپور احیای جایگاه تاریخی تبریز، خلاقیت و نوآوری را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و افزود: در این مسیر می توان با کشف استعدادهای درخشان زمینه ای برای ورود این افراد به کار حرفه ای فراهم کرد.

 


نوشته شده در   يکشنبه 25 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode