ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 10 ارديبهشت 1396     |     کد : 177358

اولین واکنش ها به فیلم محافظین کهکشان 2

با توجه انتشار اولین واکنش ها به فیلم محافظین کهکشان 2 که اتفاقا فوق العاده مثبت نیز هستند، به نظر می رسد استودیو مارول بار دیگر شایستگی های خود را در معرض نمایش گذاشته است.


با توجه انتشار اولین واکنش ها به فیلم محافظین کهکشان 2 که اتفاقا فوق العاده مثبت نیز هستند، به نظر می رسد استودیو مارول بار دیگر شایستگی های خود را در معرض نمایش گذاشته است.

زمان زیادی تا آغاز فصل تابستانی فیلم های سینمایی باقی نمانده است و یکی دیگر از فیلم های استودیو مارول آماده است تا افتتاحیه ای مناسب برای این رخداد باشد.

واکنش های اولیه بعد از نمایش مطبوعاتی فیلم محافظین کهکشان 2 رو به افزایش است. به نظر می رسد این واکنش ها به شدت مثبت هستند و بسیاری از آن ها بر این باورند که جیمز گان (کارگردان هر دو قسمت محافظین کهکشان) بار دیگر کار خود را به خوبی انجام داده است. این واکنش ها بدین معناست که محصول مشترک مارول و دیزنی یک موفقیت میلیارد دلاری برای آن ها به دنبال خواهد داشت.

اولین مراسم فرش قرمز این فیلم برای روز چهارشنبه هفته جاری تعیین شده است و ممنوعیت نقد ها روز 24 آپریل کنار خواهد رفت. بنابراین باید در مورد اسپویل هایی که در روز های آینده منتشر می شود محتاط باشید. از طرفی ممکن است شما بخواهید تا آخرین ثانیه ی فیلم محافظین کهکشان روی صندلی خود بنشینید چرا که این فیلم نه یکی، نه دو تا، نه سه تا بلکه چهار صحنه دنباله دار پس از تیتراژ پایانی خود خواهد داشت.

تعدادی از این واکنش ها را اینجا ببینید:

"محافظین کهکشان 2 یک فیلم هیجان انگیز، بامزه و دوست داشتنی است که جذابیت آن اشک شما را در می آورد. برای بسیاری محافظین کهکشان 2 به بهترین فیلم مارولی که دیده اند تبدیل خواهد شد."

" محافظین کهکشان 2 سرشار از غافلگیری ها و لحظات احساسی غیرمنتظره است. این فیلم یک برگ برنده ی دیگر برای استودیو مارول به شمار می رود."

" محافظین کهکشان 2 خیلی خنده دار است. این فیلم با استراتژی "تقسیم شخصیت ها" عالی عمل می کند. دراکس همیشه در حال جیغ کشیدن است و گروت نوزاد به نقطه قوت فیلم تبدیل شده است."

"واو ... محافظین کهکشان 2 را دوست داشتم. جیمز گان یک قهرمان است و با سورپرایزهای خود زیبایی های فیلم رو چندین برابر کرد."

"بدون اغراق می گویم محافظین کهکشان 2 یکی از بهترین فیلم های پروژه ی «جهان سینمایی مارول» است. مخلوطی از ماجراجویی های بزرگ و مخاطرات صمیمی بین شخصیت ها."

" فیلم محافظین کهکشان 2 حتی از کتاب کامیک هم با مزه تر است. هزاران سورپرایز و صحنه های احساسی غیر منتظره در این فیلم مشاهده می شود. من می خواهم یک گروت باشم!"

"با دیدن فیلم محافظین کهکشان 2 خیلی خندیدم. این فیلم فوق العاده خنده دار است و رنگ های زیبایی در صحنه های فیلم به چشم می خورد. این فیلم یک ادامه ی عالی برای داستان های قهرمان محور است. خیلی خوش حال هستم."

" در فیلم محافظین کهکشان 2 گروت نوزاد بیش از آنچه تصور می کنید جذاب و تاثیرگذار است. کاراکتر استار لرد به من یاد آوری کرد که چرا کریس پرات دوس داشتنی است. اما به نظر من کاراکتر یاندو قوی ترین عضو گروه است."

" مانتیس و دراکس واقعا عالی بودند و خیلی به چشم می آمدند. آلبوم موسیقی فوق العاده فیلم به نام Awesome Mix 2 عالی بود و ترک های بهتری نسبت به آلبوم فیلم اول داشت."

" مارول همیشه موفق میشه، همیشه. محافظین کهکشان 2 چه ماجراجویی بود. عجب فیلم احساساتی بود. چه کاراکتر های خوبی داشت. جالبه تازه دارند شروع می کنند."

" محافظین کهکشان دو از همان لحظه ای که شروع شد تا پایان فیلم خنده را بر لبان من نشاند. خنده دار، اکشن و هیجانی، احساسی و پر از سورپرایزهای متنوع. فیلم خوبی بود."


نوشته شده در   يکشنبه 10 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode