ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 21 فروردين 1396     |     کد : 176873

فیلم کیش یک آدم‌کش | داستان تاریخی نیم‌بند

کیش یک آدم کش (Assassin's Creed) نام یک فیلم در سبک اکشن ماجراجویی است که در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۶ به اکران جهانی درآمد.

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی:کیش یک آدم کش (Assassin's Creed) نام یک فیلم در سبک اکشن ماجراجویی است که در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۶ به اکران جهانی درآمد.

همانطور که می‌دانید این فیلم براساس سری بازی‌های Assassin's Creed از کمپانی یوبی سافت ساخته شده است. تاریخ ثابت کرده که کلا بازی‌هایی که فیلم آن‌ها بعدا ساخته می‌شود هیچ وقت موفق نمی‌شوند. از همین رو این داستان برای فیلم کیش یک آدم کش برقرار بود.


قبل از اینکه این فیلم بر روی پرده سینما برود اکثرا می‌دانستند نمی‌توان مانند خود بازی این فیلم را بتوان ساخت. البته با تمام این حرف‌ها، هزینه‌ 125 ميليون دلاري برای این فیلم زیاد بوده است.  یعنی اینکه اگر سازندگان کیش یک آدم کش هزینه صرف شده برای فیلم را وقف گرسنگان گواتمالا می‌کردند بیشتر ارزش داشت.


داستان فیلم حول مردی به نام کالوم لینچ( با بازی مایکل فاسندر) است که جدش یکی از اعضا اصلی اساسین‌ها بوده است. جدش شخصیتی به نام آگوآیر در کشور اسپانیا زندگی می‌کرده که بعد از جنگ‌های صلیبی با شوالیه‌های معبد یا همان تمپلار خودمان مبارزه می کرد.

در آن زمان شوالیه‌های معبد به دنبال سیب بهشتی بودند که یک وسیله‌ای با قدرت ماورایی است و می‌تواند اراده همه انسان‌ها را کنترل کند. از همین رو اساسین‌ها مانع از دست یافتن آنها به این وسیله می‌شدند. این سیب بهشتی در آن موقع از زمان در دست آگوآیر بوده و بعد از گذشت قرن‌ها یک سازمان خصوصی به نام انیموس متوجه می‌شود که کال جدش آگوآیر بوده و از همین رو کال را وارد سازمان خود می‌کنند و با فناوری که داشتند می‌توانستند با استفاده از خط خونی کال و آگوآیر خاطرات آگوآیر در کال تداعی کنند و متوجه شوند که سیب بهشتی کجا است.

    بازخورد‌ها

کلا بازخوردها منفی بسیاری علیه فیلم کیش یک آدم کش به وجود آمد. به طوری که سایت راتن تومیتوز از 173 نقد میانگین امتیازی 3.9 از 10 را به این فیلم داده است همچنین این سایت بیان کرده کیش یک آدم کش نسبت به دیگر بازی‌هایی که فیلم آن ساخته شده کیفیت بهتری داشته است. متاکریتیک هم از 38 نقد ماینگین امتیازی 36 از 100 را داده است.

کیش یک آدم کش با هزینه 125 میلیاردی توانست در گیشه‌های سینما فقط 241 میلیون دلار فروش کند.

بازیگران کیش یک آدم‌کش؛ مایکل فاسبندر، ماریون کوتیار، جرمی آیرونز، مایکل کی ویلیامز، برندن گلیسون، شارلوت رمپلینگ و آریان لابد می‌باشند.


نوشته شده در   دوشنبه 21 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode