ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 17 فروردين 1396     |     کد : 176755

کارگردان نمایش «تلقین» در گفتگو با مهر:

نمایش «تلقین» درامی اجتماعی را در تبریز به روی صحنه می رود

رشاد معینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عوامل نمایش...

کارگردان نمایش "تلقین" گفت: نمایش "تلقین" درام اجتماعی را در تبریز به روی صحنه می برد.

رشاد معینی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عوامل نمایش "تلقین"، اظهار داشت: نویسندگان محمد مدح ور، رشاد معینی کارگردان رشاد معینی، دراماتورژ میر سعید مولویان، بازیگران محدثه حیرت، میر سعید مولویان، سهند ملیحی، بهزاد قادری، بابک خانپور و حامد رسولی عوامل این نمایش هستند.

وی با اشاره به دیگر عوامل این نمایش، افزود: آهنگساز مهدی نادری، طراح پوستر جلال پیرمرز آبادی، منشی صحنه سودا کیوانی، دستیار کارگردان مهسا فرشید، مدیر صحنه سعید هاشمی، طراح صحنه رشاد معینی و ساخت دکور حمید نسلیانی، روابط عمومی پری اشتری، عکاس زهرا خداداد و تصویر سیاوش راد از دیگر عوامل این نمایش به حساب می ایند.

کارگردان نمایش "تلقین" با اشاره به موضوع این نمایش، اظهار داشت: موضع این نمایش داستان زندگی یک آرتیست هست که از کودکی شخصیت های را در زندگی خود می بیند که مربوط به سه برهه از دوران زندگی خودش هست در سه زمان متفاوت  به خاطر بعضی مسایل حاظر میشود به سمت کاری برود که دور از تفکر هنری او است.

معینی همچنین در ادامه با اشاره به زمان اجرای نمایش "تلقین"، افزود: این نمایش از ۲۵ فروردین  تا هشتم اردیبهشت در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز ساعت ۱۸ اجرا می شود.

گفتنی است رشاد معینی نویسنده، کارگردان و بازیگر تبریزی است که دیپلم نمایش از هنرستان میرک اخذ کرده و لیسانس بازیگری از دانشگاه نبی اکرم (ص) دارد و دانشجوی کارشناسی ارشد بازیگری در دانشگاه نبی اکرم (ص) است و تاکنون کارگردان نمایش مقام استادی و بازیگر نمایش های مطبخ اربابی، آنتیگونه، من هملت را روایت می کنم، خطوط مدادی و همه پسران من در کارنامه کاری خود دارد.

 


نوشته شده در   پنجشنبه 17 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode