ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 فروردين 1398     |     کد : 187349

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

بیانیه گام دوم زمینه ساز انقلاب مهدوی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرد: حاکم سازی بیانیه گام دوم در سیاست‌های کلان جامعه بهترین راهکار برای مبارزه با مشکلات موجود است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرد: حاکم سازی بیانیه گام دوم در سیاست‌های کلان جامعه بهترین راهکار برای مبارزه با مشکلات موجود است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی ظهر امروز شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: چهل تابستان داغ و چهلمین زمستان، اما این بار به کوری چشم دشمنان، مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال ۹۷ در حالی چهلمین سال گشت انقلاب خود را جشن گرفتند که سردمداران احمق استکبار جهانی چشم به راه زمستانی سرد و تاریک در ایران اسلامی بودند.

وی افزود: ورود انقلاب علوی ملت شریف ایران به فصل جدیدی از رویش‌های بهاری خود، نیازمند منشوری عملکردی برای حرکت به سمت تمدن سازی نوین اسلامی بود؛ تا که بالاخره در ۲۴ بهمن ماه سال ۹۷ و در نخستین روزهای دهه پنجم انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به انتظار ایرانیان پایان داده و بیانیه‌ای را تحت عنوان «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» صادر کردند؛ این بیانیه با استقبال گسترده‌ای از سوی ایرانیان مواجه شد؛ اما آنچه از همان ابتدا مشخص بود، لزوم تغییر نگاه جامعه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پذیرش آن به عنوان یک منشور عملکردی بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی افزود: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان کرد: حاکم سازی بیانیه گام دوم در سیاست‌های کلان جامعه بهترین راهکار برای مبارزه با مشکلات موجود و نه گفتن به سازش با مستکبران جهانی در این مسیر می‌تواند کارگشای قفل مشکلات کشورمان باشد.

حسینی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یاد آور شد: بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی، صادره از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جاده پر پیچ و خم انقلاب اسلامی در فصل جدیدی از رویش‌ها را هموار می‌کند، این بیانیه که با کلیدواژه اصلی «جوانان» در بیست و چهارم بهمن ماه سال ۹۷ و در آستانه پنجمین دهه از پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی صادر شد؛ گام‌های ایرانیان در جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی را استوارتر می‌سازد.

وی خاطر نشان کرد: سرفصل‌ها و الزامات این بیانیه باید در قالب یک منشور عملکردی توسط کارگروه‌های مختلف در جامعه اجرایی شود، چرا که این پیام، از جنبه‌های گوناگون قابل بررسی، تحلیل و واکاوی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تاریخچه انقلاب اسلامی گفت: تاریخچه انقلاب اسلامی به سه بخش کلی تقسیم می‌شود: ایران اسلامی در بخش اول از حیاتش با چند چالش نفس گیر مواجه بود، چالش‌های گام اول انقلاب ریشه رژیم طاغوت در فرهنگ جامعه، دولت‌های مداخله گر غربی و همچنین نابسامانی‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی داخلی بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از نخستین انقلاب‌هایی بود که اهداف مادی را در حاشیه قرار داده و تنها به دنبال فرهنگ ایرانی اسلامی و مقابله با تضادهای این فرهنگ می‌رفت، و به همین دلیل نیز انقلاب اسلامی ایران بدون وجود الگوی پیشین در میدان هجمه‌های داخلی و خارجی تنها بود که با رشادت فرزندان انقلابی اش همیشه پیروز میدان بوده است.

حسینی افزود: آغاز شدیدترین دشمنی‌های جهانی در کنار تقابل همه جانبه اسلام ناب عاشورایی با استکبار جهانی دیگر چالش عظیم مردم ایران در مسیر پرحادثه و پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود، که مردم بار دیگر از این چالش نیز سربلند بیرون آمدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: حضور جوانان در عرصه‌های گوناگون با عبرت گیری از گذشته و نگاه انقلابی و عمل جهادی از الزامات رویش‌های نوین در بهار دوم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های کشور اعم از نیروی انسانی مستعد، کار آمد و متعهد و فرصت‌های مادی کهن سرزمین ایران از دیگر شاخصه‌های پیشبرد برنامه‌های والای انقلاب اسلامی در دومین مرحله از زندگی پر خیر و برکت اش است.

حسینی افزود: جو روانی غلط ایجاد شده توسط دشمن سعی در تحمیل روحیه یاس و ناامیدی در سطح جامعه دارد، حال آنکه ترویج امید و نگاه خوش بینانه به امورات داخلی کشور می‌تواند تا حد زیادی از مشکلات و فشارها بکاهد؛ رشد معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه نیز از دیگر اهداف پیشبردی گام دوم انقلاب اسلامی است، که تحقق این آرمان والا نیازمند نقش آفرینی معقول حکومت است.


نوشته شده در   شنبه 17 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode