ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 12 اسفند 1397     |     کد : 186965

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند:

اعتکاف رجبیه در مرند برپا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند از برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه در این شهرستان خبر داد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند از برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند، عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند که با حضور امام جمعه مرند و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از مدیران این شهرستان در شهرداری مرند برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ماه رجب ابراز داشت: مراسم اعتکاف سال گذشته در ۱۵ مسجد روستایی و شهری شهرستان مرند برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته ۴۰ هزار تومان از شرکت کنندگان اعتکاف اخذ شد که امسال تلاش می‌کنیم این مبلغ افزایش پیدا نکند تا شاهد حضور بیشتر جوانان در این مراسم معنوی باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند در بخش دیگری از سخنان خود دهه فجر را دهه یادآوری نعمت‌های الهی دانست و ابراز داشت: ۱۸ کمیته در ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مرند تشکیل شد که برنامه‌های محوری معرفی شدند.

حجت الاسلام والمسلمین رجب زاده افزود: برنامه‌های میز خدمت و دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم بسیار مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار گرفت و بهترین برنامه کمیته دهه فجر امسال در شهرستان مرند بود.

وی اذعان داشت: یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت، شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن بود که نشان داد مردم قدردان نظام و انقلاب هستند و پای این انقلاب اسلامی ایستاده اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مرند ابراز امیدواری کرد: در مسیر برنامه ۵۰ ساله انقلاب اسلامی صادره از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب قدم برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین رجب زاده خواستار تجدید نظر نسبت به تشکیل کمیته ستاد دهه فجر شد و گفت: باید به سمتی پیش برویم که یک برنامه منسجم و قوی با مشارکت چند دستگاه تدوین و اجرایی شود و یا اینکه کمیته‌ها را تقویت کنیم تا دستگاه‌ها نسبت به عملکرد خود مسئول باشند.

وی در پایان از روابط عمومی شهرداری مرند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مرند بابت حضور فعال در تزئین معابر شهرستان مرند در ایام الله دهه فجر تقدیر کرد.


نوشته شده در   يکشنبه 12 اسفند 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode