ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 15 دي 1397     |     کد : 186228

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

نقش بازاریان در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی بی بدیل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:نقش بازاریان و اصناف در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بی بدیل است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:نقش بازاریان و اصناف در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی صبح شنبه در دیدار با فعالین و مسئولین انجمن اسلامی بازار تبریز اظهار کرد: انجمن‌های اسلامی از تشکل‌های پیشتاز انقلاب اسلامی هستند و انتظار می‌رود برای امسال که چهلمین سالگرد انقلاب است، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده باشند.

وی اضافه کرد: امسال قرار است از ۱۹دی قم تا ۲۹بهمن تبریز برنامه‌های متنوعی برای جشن پیروزی انقلاب داشته باشیم و دستاوردهای ۴۰سال گذشته انقلاب را تبیین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی درخصوص تبیین دستاوردهای ۴۰ساله گذشته انقلاب تاکید کرد: باید تلاش ما این باشد که هم دستاوردهای مادی انقلاب اعم از راه‌ها، جاده‌ها، آبادانی روستاها و... را به مردم یادآوری کنیم و هم دستاوردهای معنوی و فرهنگی انقلاب را تبیین کنیم.

وی همچنین اعلام کرد: در همین راستا باید نقش جوانان را در انجمن‌های اسلامی پررنگ‌تر کنیم و علاوه بر ایجاد تحول در بدنه انجمن‌ها، برنامه‌سازی‌های پرمحتوایی برای ایام پیش رو انجام بدهیم.

حجت‌الاسلام دکتر حسینی با اشاره به تحرکات دشمنان و سیاه نمایی آنها برای مقابله با رویش های این انقلاب مردمی، تاکید کرد: متاسفانه عدم توجه به مباحث فرهنگی در بودجه کشور در مقابل سرمایه‌گذاری‌های عظیم دشمن در این حوزه باعث شده امروز شاهد مشکلاتی باشیم که با تاسی گرفتن از سخنان مقام معظم رهبری و حرکت های جهادی امید دشمنان به یاس تبدیل خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه بازار قلب تپنده جامعه است، تصریح کرد: انجمن اسلامی بازاریان هم می‌تواند به بحث اقتصاد فرهنگی و تبیین کسب و کار اسلامی ورود کند و هم به بحث اخلاق و اعتمادسازی بپردازد.


نوشته شده در   شنبه 15 دي 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode