ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 9 دي 1397     |     کد : 186162

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

۹ دی روز بصیرت و تجدیدپیمان مردم با ولایت فقیه بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۹ دی روز بصیرت و تجدیدپیمان مردم با ولایت فقیه بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۹ دی روز بصیرت و تجدیدپیمان مردم با ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام شهاب الدین حسینی ظهر امروز شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حماسه ۹ دی و با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی گفت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه خود در ۹ دی سال ۸۸ حماسه ماندگار و تاریخی رقم زدند و معادلات دشمنان و استکبار جهانی را به هم زدند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن بعد از اجراکردن برنامه های مختلف و پیاده کردن فتنه ۸۸ در حماسه ۹ دی شکست خورد، افزود: حماسه ۹ دی ۸۸ آثار و برکات فراوانی داشت که همچون انقلابی دیگر باعث شکست فتنه گران و دشمن قسم خورد شد.

حجت الاسلام دکتر حسینی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی نماد عزّت و استقلال است، افزود: مردم نشان دادند که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

همچنین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود:انتخابات بهانه شد و ما دیدیم که در جریان فتنه ۸۸، ابتدا در روز قدس شعار «نه غزه و نه لبنان» را سر دادند، بعد در روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عکس امام را پاره کردند، در ۱۶ آذر روز دانشجو ماجرایی دیگر و در نهایت در ۷ دی سال ۸۸ با توهین به پرچم امام حسین(ع) به اوج رساندند.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی ادامه داد: مردم وقتی دیدند به امام حسین(ع) بی‌احترامی شده فهمیدند که ماجرا حمایت از یک شخص و تصدی پست ریاست جمهوری نیست؛ بلکه موضوع از دست گرفتن دین مردم است و به همین خاطر به جوش و خروش آمدند.

وی درباره پیامدهای شوم فتنه ۸۸ اظهار داشت: بعد از فتنه چقدر خرابی به‌ وجود آمد، فتنه دستاوردهای انقلاب را به عقب راند و امیدها را تبدیل به یاس کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه حضور مردم تحت امر ولایت فقیه، دو اصل مهم برای تداوم حیات انقلاب اسلامی است، گفت: مردم در۸ و ۹ دی ۱۳۸۸به این اصول مهم دوباره دست یافتند و به خیابان‌ ها آمدند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی فتنه ۸۸ قطع کردن حلقه اتصال عاشورا به ظهور امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: ۹ دی سومین انقلاب مردمی ایران بود، بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷ و بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان، ۹ دی ۸۸ را می‌ توان به عنوان سومین انقلاب مردمی ایران عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به اینکه ۹ دی خط بطلانی روی عقاید تمام کسانی بود که فقط روشنفکری را در ابعاد غربی آن معنا می‌ کردند، تصریح کرد: این نسل سوم و چهارم انقلاب بودند که در ۹ دی حماسه آفریدند؛ نسل ‌هایی که نه پیروزی انقلاب را دیده بودند و نه دوران دفاع مقدس را درک کرده بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم ایران همواره در صحنه های مختلف نشان داده اند که برابر زیاده خواهی دشمنان خواهند ایستاد، گفت: فردا همزمان با ۹ دی امسال نیز ملت بصیر ایران بار دیگر مقابل جریان باطل و نفاق ایستاده و نشان خواهند داد هنوز هم با عاشورا ستیزان، منافقان و فتنه‌گران سر ستیز دارند.


برچسب ها
نوشته شده در   يکشنبه 9 دي 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode