ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397     |     کد : 183662

برگزاری جلسه آماده سازی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان درشهرستان آذر شهر

جلسه آماده سازی مساجد آذرشهر در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

جلسه آماده سازی مساجد آذرشهر در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، جواد قلی پور کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آذرشهر با اعلام این خبر گفت: جلسه آماده سازی مساجد آذرشهر در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان آذرشهر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آذرشهر و رئیس اداره تبلیغات اسلامی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آذرشهر در این جلسه به بررسى نقش مسجد در صدر اسلام و جامعیت مسجد در همه زمینه هاى عبادى، سیاسى، فرهنگى، آموزشى، نظامى پرداخت و اعضاء جلسه را به تلاش هر چه بیشتر در راستای احیای مساجد دعوت کرد.

حجت‌الاسلام فتاحی گفت: تعیین این جلسه برای رسیدگی به امور مساجد کار بسیار ارزشمندی است و پیگیری جایگاهی دارد که خانه خداست و به‌عنوان بهترین مکان و تجمع مومنین به شمار می آید و امیدواریم بتوانیم در سه بعد هدایت، حمایت و نظارت برنامه ریزی و سیاستگذاری هایی مناسبی را داشته باشیم.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام امیر فاطمی نماینده ولی فقیه در سپاه در خصوص نقش مسجد بیان داشت: مسجد در سایه انقلاب اسلامی بخشی از کارکردهای اجتماعی خود را بازیافت و باید این مسیر همچنان استمرار یابد و با بسترسازی و فصاسازی مناسب زمینه برای حضور همه اقشار در این مرکز الهی و پایگاه اصلی دین فراهم آید.

حجت‌الاسلام جباری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه در خصوص بخشی دیگر از اهداف این جلسه اظهار داشت: تقویت وحدت اجتماعی و روحیه تعاون توسط مسجد، اخذ مشارکت مردم جهت تقویت مساجد، اهتمام در جهت حفظ قداست مساجد، توزیع عادلانه خدمات و منابع به مساجد، ایجاد هماهنگی بین واحدهای فعال در مسجد، غنابخشی به برنامه های فرهنگی مساجد، توسعه فعالیتهای قرآنی، توجه به بهداشت مساجد، برگزاری دوره های آموزشی ویژه فعالین مساجد، ساماندهی هیئت امناء و ثبت آثار معنوی و فرهنگی مساجد از جمله دیگر اهداف این جلسه است.

در پایان این جلسه هر کدام از حاضرین جلسه نکته نظرات خود را پیرامون برنامه های اداره مربوطه در حوزه مسجد بیان کردند.


نوشته شده در   چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode