ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 26 آبان 1396     |     کد : 181006

امام جمعه شهر مهربان:

زلزله جای تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی نیست

امام جمعه شهر مهربان با گلایه از برخی اظهارنظرها که بیان آنها در شرایط فعلی هیچ دردی از خانواده‌های زلزله‌زده دوا نمی‌کند، گفت: حوادثی همچون زلزله جای تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی نیست و مردم خودشان قدرت تشخیص خادم از خائن را دارند، همه باید به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.


امام جمعه شهر مهربان با گلایه از برخی اظهارنظرها که بیان آنها در شرایط فعلی هیچ دردی از خانواده‌های زلزله‌زده دوا نمی‌کند، گفت: حوادثی همچون زلزله جای تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی نیست و مردم خودشان قدرت تشخیص خادم از خائن را دارند، همه باید به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت‌الاسلام حسن مرسلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تسلیت حادثه غم‌بار و حزون‌انگیز زلزله در استان کرمانشاه، درگذشت تعدادی از هموطنان در این حادثه را به خانواده‌های داغدیده آنها تسلیت گفت و برای تمام مجروحان و مصدومان این حادثه طلب سلامتی و شفای عاجل از درگاه خداوند مسئلت کرد.

وی با اشاره به این که زلزله یکی از بلایای طبیعی و امتحانات الهی است، اظهار داشت: حوادثی همچون زلزله ما را به قدرت لایزال الهی بیشتر متوجه می‌کند.

خطیب جمعه مهربان، پیام مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در اولین دقایق وقوع زلزله را باعث تسکین قلوب خانواده‌های حادثه دیده و اهتمام بیشتر مسؤولان برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان عنوان کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این پیام همگان را برای کمک به زلزله‌زدگان دعوت کردند و با پیام ایشان حجت بر همه تمام شده و مسؤولیت همه آحاد مردم جامعه بیشتر شده است و از این تربیون مقدس نمازجمعه از عموم اقشار نوع‌دوست و خیر شهرها و روستاهای منطقه مهربان که همیشه در کارهای خیر و نوع‌دوستانه پیشگام بوده‌اند، برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان دعوت می‌کنیم و ان‌شاءالله که همگان از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آیند.

مرسلی با تقدیر از نیروهای مردمی، سپاه، ارتش، بسیج، نیروهای انتظامی و همه مسؤولان که از اولین لحظات وقوع حادثه به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند،گفت: از جمعیت هلال احمرکشور و منطقه مهربان که در اولین دقایق وقوع زلزله نیروهای خود را به منطقه زلزله‌زده اعزام کردند، نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

امام جمعه شهر مهربان با گلایه از برخی اظهارنظرها که بیان آنها در شرایط فعلی هیچ دردی از خانواده‌های زلزله‌زده دوا نمی‌کند، اظهار داشت: حوادثی همچون زلزله جای تسویه حساب‌های سیاسی و جناحی نیست و مردم خودشان  قدرت تشخیص خادم از خائن را دارند و در شرایط فعلی همه باید به یاری آسیب‌دیدگان از حادثه زلزله بشتابند.

وی تاکید کرد: قطعاً هیچ مسؤولی نیز راضی نمی‌شود که خانواده‌اش در سرما و بدون امکانات بماند و همه مردم ایران عضو یک خانواده هستند و در یک حادثه در کشور همگان وظیفه دارند که به کمک و یاری همدیگر بشتابند.

خطیب جمعه شهر مهربان در ادامه خطبه دوم با تبریک و گرامیداشت 29 آبان ماه، آغاز هفته بسیج تصریح کرد: هفته بسیج بهانه‌ای برای زنده نگهداشتن روحیه بسیجی در بین آحاد مختلف مردم جامعه  است.

مرسلی، 28 صفر سالروز رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) همچنین سی‌ام ماه صفر سالروز شهادت امام رضا(ع) را تسلیت گفت.


نوشته شده در   جمعه 26 آبان 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode