ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 مرداد 1396     |     کد : 179106

برگزاری جلسه ستاد استقبال از نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

جلسه ستاد استقبال از نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سراب برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، جلسه ستاد استقبال از نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سراب برگزار شد. حجت‌الاسلام اکرمی امام جمعه شهرستان سراب با اعلام این خبر افزود: قرار است به زودی در شهرستان سراب آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در شهرستان سراب حاضر شود. امام جمعه سراب در ادامه افزود: در این سفر آیت الله خاتمی استاد درس خارج و امام جمعه موقت تهران نیز حضور خواهند داشت. حجت‌الاسلام علی اکبری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب نیز بر استقبال پرشور و تبلغات نهادهای مردمی تاکید کرده و افزود: بعد از مراسم استقبال از آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز و آیت الله خاتمی استاد درس خارج و امام جمعه موقت تهران برنامه ریزی میشود تا در مزار گلزار شهدای شهرستان سراب با قرائت فاتحه ای یاد و نام شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته شود.

جلسه ستاد استقبال از نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سراب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، جلسه ستاد استقبال از نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سراب برگزار شد.

حجت‌الاسلام اکرمی امام جمعه شهرستان سراب با اعلام این خبر افزود: قرار است به زودی در شهرستان سراب آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در شهرستان سراب حاضر شود.

امام جمعه سراب در ادامه افزود: در این سفر آیت الله خاتمی استاد درس خارج و امام جمعه موقت تهران نیز حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام علی اکبری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب نیز بر استقبال پرشور و تبلغات نهادهای مردمی تاکید کرده و افزود: بعد از مراسم استقبال از آیت الله آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز و آیت الله خاتمی استاد درس خارج و امام جمعه موقت تهران برنامه ریزی میشود تا در مزار گلزار شهدای شهرستان سراب با قرائت فاتحه ای یاد و نام شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode