ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 مرداد 1396     |     کد : 179056

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

قبولی ۱۰۵ حافظ آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۵ نفر از حافظان قرآن استان آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ سال ۱۳۹۶ در مرحله اول قبول شده‌اند.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۱۰۵ نفر از حافظان قرآن استان آذربایجان شرقی در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ سال ۱۳۹۶ در مرحله اول قبول شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی درجمع خبرنگاران با بیان این خبر افزود: در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ سال ۱۳۹۶ که با استناد به مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور استفاده از مزایای این طرح توسط حفاظ و با موضوع سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود، ۲۷۳ حافظ از آذربایجان شرقی در رشته های ۲۰،۱۰،۵ و ۳۰ جزء شرکت کرده و ۱۰۵ نفر در مرحله اول پذیرفته شده اند

وی افزود: از این تعداد ۷ نفر در حفظ پنج جزء، ۳۸ نفر در حفظ ۱۰ جزء، ۱۶ نفر در حفظ بیست جزء و ۴۴ نفر در حفظ کل پذیرفته شده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذرایجان شرقی تشریح کرد:معادل‌سازی مدارک تخصصی حفظ با مدارک دانشگاهی حافظان شاغل در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی از جمله تسهیلاتی است که برای دارندگان مدارک تخصصی حفظ در نظر گرفته شده است.

دکتر حسینی ادامه داد: بر این اساس به ترتیب دارندگان مدرک درجه یک حفظ قرآن در صورت اشتغال در مراکز دولتی از حقوق و مزایای دکتری، دارندگان مدرک درجه دو از حقوق و مزایای کارشناسی ارشد، دارندگان مدرک درجه سه از حقوق و مزایای کارشناسی، دارندگان مدرک درجه چهار از حقوق و مزایای کاردانی و دارندگان مدرک درجه پنج نیز از حقوق و مزایای دیپلم بهره مند می‌شوند.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان خبر داد: مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ در شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان در مرحله دوم مدارک تخصصی درجه ۳ تا ۵ و حفاظی که در مرحله سوم قبول شوند مدرک درجه ۱ و ۲ معادل فوق لیسانس و دکترا دریافت خواهند کرد.

 


نوشته شده در   دوشنبه 2 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode