ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 2 مرداد 1396     |     کد : 179053

امام جمعه بناب: ارزش های سبک زندگی اسلامی بین خانواده ها و نسل جوان تبیین شود

امام جمعه بناب گفت: ارزش های سبک زندگی اسلامی باید بین خانواده ها و بویژه نسل جوان ترویج داده شود.

امام جمعه بناب گفت: ارزش های سبک زندگی اسلامی باید بین خانواده ها و بویژه نسل جوان ترویج داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی شامگاه یکشنبه در دیدار رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار و جمعی از مسئولان فرهنگی شهرداری بناب اظهار داشت: در دوران مدیریت جدید شهرداری بناب خوشبختانه کارهای مثبت زیادی را شاهد هستیم و قدم های خوبی در بخش های مختلف در سطح شهر برداشته شده است و انتظار می رود شورای پنجم نیز از ظرفیت بالای شهردار فعلی در راستای توسعه و پیشرفت شهر استفاده کند.

وی با اشاره به توطئه های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی علیه ارزش های انقلاب و نظام اسلامی ایران تصریح کرد: اقدامات فرهنگی به زمان طولانی نیاز دارد و همین موضوع حساسیت اقدامات فرهنگی از نظر گستردگی و سرعت عمل را بالا می برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب توجه به سبک زندگی اسلامی و ترویج آن را ضروری دانست و افزود: قدم هایی که از سوی شهرداری در این زمینه برداشته می شوند، حلقه های گمشده ای هستند و از اینکه بصورت خودجوش در شورا و شهرداری این تفکر حاکم شده است جای تقدیر دارد که بخشی از فعالیت های خود را به این سمت سوق می دهند.

حجت الاسلام باقری بنابی اذعان کرد: این گونه کارهای ابتکاری انسان را خوشحال می کند و جای این موضوعات در مسائل فرهنگی شهرستان خالی بود.

وی همچنین با اشاره به توطئه های دشمنان در زمینه فروپاشی کانون خانواده در ایران تأکید کرد: اقدامات ارزنده شهرداری بناب در برگزاری کلاس های آموزش سبک زندگی اسلامی قابل تقدیر بوده و امیدواریم سایر شهرستان ها نیز از این طرح ابتکاری الگوبرداری کنند و این اقدام را در دیگر شهرستان ها نیز عملیاتی کنند.
 


نوشته شده در   دوشنبه 2 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode