ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 2 تير 1396     |     کد : 178490

امام جمعه مراغه: رژیم غاصب صهیونیستی با اتحاد امت اسلامی نابودشدنی است

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپمایی روز قدس، روح تازه ای در کالبد مردم منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین دمیده شده و رژیم صهونیستی در حال نابودی است.

 آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپمایی روز قدس، روح تازه ای در کالبد مردم منطقه به ویژه مردم مظلوم فلسطین دمیده شده و رژیم صهونیستی در حال نابودی است.
وی ادامه داد: اکنون به برکت نظام و انقلاب اسلامی، مردم آزاده سراسر دنیا و در کشورهای مختلف همگام با ملت ایارن و امت اسلامی، تظاهرات و راهپیمایی روز قدس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: غده سرطانی صهیونیسم با مساعدت و حمایت کشورهای غربی و آمریکا 69 سال به مردم مظلوم فلسطین ظلم کرده و مرتکب جنایات بسیاری در این کشور و لبنان شده است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به هدف قرار دادن مقر تروریست های داعشی در سوریه توسط موشک های سپاه گفت:حرکت اخیر سپاه در هدف قرار دادن این گروه تروریستی در پاسخ و انتقام خون شهدای حوادث تروریستی اخیر کشورمان، لرزه بر اندام رژیم صهونیستی انداخته است.
آیت الله پورمحمدی افزود: باید از سپاه و عزیزانی که نگذاشتند خون این شهدا بر زمین بماند و از عاملان آن انتقام گرفته اند تقدیر و تشکر شود زیرا که این امر هشداری به رژیم صهونیستی، آمریکا و حامیان منطقه ای گروه های تروریستی و تکفیری است.
وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز قدس ادامه داد: حضور آحاد مردم به صورت گسترده در این روز با توجه به تحرکات اخیر تروریستی گروه های تکفیری و حامیان آن در منطقه بسیار مهم و ارزشمند است.
وی با اشاره به فرارسیدن هفتم تیر سالروز شهدات شهید بهشتی و یاران امام و هفته قوه قضائیه اضافه کرد: این شخصیت بزرگ معمار قوه قضائیه و نقش مهمی در تصویب قانون اساسی و تحکیم اصل ولایت فقیه در نظام اسلامی بود.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

 


نوشته شده در   جمعه 2 تير 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode