ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 خرداد 1396     |     کد : 177923

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب : ۱۳۰مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی سراب اعزام شدند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب گفت:اعزام ۱۳۰مبلغ در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان سراب صورت گرفت.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب گفت:اعزام ۱۳۰مبلغ در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان سراب صورت گرفت.

حجت‌الاسلام علی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان می‌بایست از هم اکنون تمامی تمهیدات لازم و مقدمات ضروری را برای ورود به این ماه مبارک درنظر بگیریم باید تلاش کنیم تا از همه فرصت‌های ماه مبارک رمضان در جهت توسعه و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرآنی بهره ببریم و شرایط و فضای مناسبی را برای استفاده عموم به‌ویژه جوانان از این ماه مبارک فراهم کنیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سراب با اشاره به اهداف برگزاری همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه ماه مبارک رمضان در شهرستان سراب تصریح کرد: هر ساله همایشی را با همین عنوان و با هدف توجیه مبلغان اعزامی برگزار می‌کنیم که آثار و برکات فراوانی دارد.

علی اکبری ادامه داد: هماهنگی و انسجام بین شبکه تبلیغی یکی از برکات همایش طلایه‌داران تبلیغ است چراکه در این همایش مطالب ارزنده‌ای توسط سخنرانان با هدف ارتقای آگاهی‌های مبلغان اعزامی از وضعیت فرهنگی شهرستان ارائه می‌شود که برای مبلغان جنبه کاربردی دارد.

وی ماه مبارک رمضان را فرصت و ظرفیت کلان و همچنین شرایطی ناب برای عموم به‌ویژه مبلغان دانست و افزود: تبلیغ دین و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهم رسالت‌های مبلغان است که باید از فرصت ماه مبارک رمضان در جهت تحقق اهداف تبلیغی خود به نحو احسن بهره ببرند.

اکبری از مردم و هیئات حسینی خواست: مشارکت جدی  در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی امری ضروری است چراکه در حوزه آسیب‌های اجتماعی موارد زیادی وجود دارد که باید مسؤلیت پذیری را جهت رفع آسیب های اجتماعی مورد اهتمام جدی قرار دهیم.
 


نوشته شده در   شنبه 6 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode