ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 5 خرداد 1396     |     کد : 177896

امام جمعه مراغه:

سفر ترامپ به منطقه با هدف ایران هراسی و بازاریابی برای سلاح است

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: آمریکا با بهانه ایران هراسی درصدد به یغما بردن پول های نفت ملت های مسلمان منطقه برای خرید سلاح و ایجاد امنی در خاورمیانه برای منافع خود است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: آمریکا با بهانه ایران هراسی درصدد به یغما بردن پول های نفت ملت های مسلمان منطقه برای خرید سلاح و ایجاد امنی در خاورمیانه برای منافع خود است.
وی ادامه داد: باوجو تلاش های ناکام آمریکا برای ایجاد جو ایران هراسی در منطقه، ایران اسلامی بزرگتر از آن است که بتوانند آن را منزوی کرده و کوچک بشمارند.
وی اضافه کرد: ایران حافظ منطقه و ضامن تامین امنیت خاورمیانه بوده و این امر در شکست گروه های تکفیری و تروریستی مورد حمایت غرب و حاکمان مرتجع عربی در عراق و سوریه به وضوح دیده می شود.
وی با اشاره به دستگیری شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین گفت: دستگیری این رهبر بزرگ شیعیان آن کشور توسط آل سعود، خوش رقصی حاکمان عربستان برای ترامپ و صهیونیسم جهانی است.
وی افزود: در دستگیری این مجاهد و عالم شیعه، متاسفانه برخی از تحصن کنندگان و مردمی که از خانه وی محافظت می کردند توسط مزدوران حاکم بحرین و آل سعود به خاک و خون کشیده شده و دستگیر شدند.
وی با اشاره به حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات 29 اردیبهشت گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خنثی کننده توطئه های دشمنان و حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی بود.
وی اضافه کرد: مشارکت بالای مردم در این انتخابات و نیز کسب آرای قابل توجه توسط رئیس جمهوری منتخب و آقای رئیسی به عنوان نفر دوم مورد اعتماد مردم با آرای بالا، در حقیقت سرمایه ای بزرگ برای ملت و نظام اسلامی است.
وی گفت: منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید با بکارگیری افراد توانمند و متخصصی و متعهد در رفع مشکلات مردم اهتمام کنند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 5 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode