ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 5 فروردين 1396     |     کد : 176528

نشانه ای در مورد یمانی ذکر نشده تا جلوی مدعیان دروغین گرفته شود

دکترصالحی درنشست نقد و بررسی فرقه یمانی در سراب:خروج سفیانی ویمانی همزمان رخ خواهد داد این فرد عراقی که ادعای یمانی می‌کند و ۱۲ سال است ادعای خروج کرده هیچ سنخیتی با یمانی ندارد.

دکترصالحی درنشست نقد و بررسی فرقه یمانی در سراب:خروج سفیانی ویمانی همزمان رخ خواهد داد این فرد عراقی که ادعای یمانی می‌کند و ۱۲ سال است ادعای خروج کرده هیچ سنخیتی با یمانی ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، دکتر سید هادی صالحی عضو هیات علمی دانشگاه و استاد حوزه در جلسه نقد و بررسی فرقه یمانی در شهرستان سراب اظهار داشت: خروج یمانی و سفیانی, خسف در سرزمین بیداء, صیحه آسمانی و قتل نفس زکیه از علائم حتمی ظهور هستند.

وی افزود: سفیانی از نسل بنی امیه بوده و یک فرد هست و نه بک جریان که سوریه, اردن, لبنان , فلسطین و عراق را تسخیر کرده و اعلام حکومت می‌کند و این جنگ ها ۶ یا ۸ ماه طول می کشد و مجموعا ۱۴ ماه عمر سفیانی است که بعد از آن ظهور اتفاق می افتد.

استاد حوزه علمیه در بیان خصایص سفیانی ابراز داشت: سفیانی فردی خبیث و آدم کش هست که به هنگام خروج دستور می دهد هر فاطمه, حسن و حسین نامی را بکشند و به خاطر جلب رضایت غرب اعلام مسیحیت می‌کند در حالی که دین ندارد.

صالحی ادامه داد: بر خلاف سفیانی که خصوصیات و حتی قبیله مادری اش معلوم هست در مورد یمانی و علامات آن چیزی گفته نشده تا جلوی مدعیان گرفته شود و تنها دو نشانه دارد , اولی اینکه همزمان با سفیانی خروج می‌کند و دوم اینکه او از صنعای یمن خروج می‌کند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: چگونه می‌شود فردی از بصره عراق ادعای یمانی می‌کند و از طرفی این آقا که ۱۲ سال هست ادعای یمانی می‌کند پس سفیانی اش کو , ضمن اینکه سوریه و لبنان و فلسطین و بعد عراق تسخیر می‌شود فلذا داعش ارتباطی با سفیانی ندارد و از روایات نیز این گونه برداشت می‌شود که این فرد عراقی هیچ سنخیتی با یمانی ندارد.

صالحی در مورد یمانی گفت: یمانی فردی است که با حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیعت می‌کند.

وی ادامه داد: صیحه آسمانی هم در شب ۲۳ رمضان و در سالی که نمی دانیم اتفاق می افتد و جبرییل حضرت را معرفی می‌کند و می‌گوید که در مکه به او ملحق شوید و این صدا را همه می شنوند و هرکه در خواب هست نیز بیدار شده و درک می‌کند تا حجت بر همه تمام شود و هرکس آن را به زبان مادری می شنود.

محقق و پژوهشگر دینی اظهار داشت: در روایات هست اگر تمام علائم ظهور مشتبه شود این صیحه مشتبه نخواهد شد و این صیحه تاکید خواهد کرد که حق با علی علیه السلام و اولاد علی است.

این استاد دانشگاه خسف در بیدا را اینگونه عنوان کرد: بیداء نام منطقه ای در مکه و مدینه استو لشگر سفیانی در این منطقه که به قصد جنگ با امام عصر(عج) آمده است در زمین فرو می روند.

صالحی قتل نفس زکیه را آخرین نشانه ظهور عنوان و خاطرنشان کرد: زکیه یعنی فرد پاک و بی گناه و کسی که قتلی انجام نداده است و جرمی ندارد. در آستانه ظهور مهدی (عج) در گیرودار مبارزات زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) فردی پاکباخته و مخلص از اولاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) در راه امام می کوشد و در این راه مظلومانه به قتل می رسد.

وی افزود: قیام حضرت در ه محرم و روز عاشورا اتفاق می افتد و بین خروج حضرت و قیام آن حضرت ۳ ماه و ۱۷ روز فاصله هست و این فرجه ای است بر ای سازماندهی نیروهای مردمی و تحقیق در مورد ائمه معصومین در مورد آن صیحه آسمانی که علی علیه السلام و اولادش را به حق معرفی کرده است.

صالحی در پایان اظهار داشت اگر این یمانی دروغین حقیقت داشت بایستی ده سال پیش ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف اتفاق می افتاد.


نوشته شده در   شنبه 5 فروردين 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode