ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 28 فروردين 1403
سه شنبه 28 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 فروردين 1398     |     کد : 187275

تراکتور؛ و نیم‌نگاهش به صدر جدول

تراکتورسازی در اولین بازی خود در سال 98، به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

تراکتورسازی در اولین بازی خود در سال 98، به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتورسازی از ساعت ۱۹ امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می‌روند.
 
توجه‌ها به داربی پایتخت باعث شده تا تراکتورسازی مدعی در سایه به مصاف حریف پایین جدولی خود برود و همانند بازی رفت پیروزی پرگلی را مقابل تیم نعمتی‌نژاد به دست بیاورد. تساوی در داربی ۸۹ و پیروزی شاگردان لیکنز می‌تواند تراکتورسازی را صدرنشین لیک هجدهم کند و و استقلال خوزستان را به لیگ آزادگان نزدیک تر کند.
 
جنوبی‌ها در ۵ دیدار اخیر خود تنها ۴ امتیاز به دست آورده‌اند و کار مشکلی برابر تیمی دارند که تنها ۲ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن در ۵ دیدار آخرش را از دست داده، دارند. تراکتورسازی با ۴۳ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به استقلال و سپاهان در جایگاه چهارم قرار دارد و آبی‌های خوزستان نیز با ۱۰ امتیاز در رده آخر جدول شانزده تیمی لیگ برتر جای گرفته‌اند.
 
با وجود پیش‌بینی بارندگی در اهواز و احتمال وقوع سیلاب در خوزستان، تغییری در ساعت بازی امروز دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی ایجاد نمی‌شود.
 
عبدالنبی شولی، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به پیش‌بینی بارندگی در اهواز و احتمال سیل در خوزستان، ساعت بازی دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تغییر می‌کند؟ اظهارکرد: خیر، این بازی طبق اعلام قبلی سازمان لیگ از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. اگر قرار بود تغییری در ساعت بازی ایجاد شود، این تصمیم‌گیری از روزهای گذشته صورت می‌گرفت.
 
وی ادامه داد: حتی روز گذشته جلسه پیش از بازی با حضور مسؤولان دو تیم برگزار شد و در این جلسه نیز عنوان شد که بازی رأس ساعت ۱۹ امروز به انجام می‌رسد.
 
مسؤول برگزاری مسابقات فوتبال در خوزستان همچنین درباره نور ورزشگاه غدیر، عنوان کرد: قبلاً این ورزشگاه با مشکل نور مواجه بود اما از زمانی که ورزشگاه به مسئول جدیدی سپرده شده، این مشکل برطرف شده است و اکنون برای برگزاری بازی در ساعت ۱۹ امروز مشکلی نداریم.


نوشته شده در   يکشنبه 11 فروردين 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode