ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 5 مرداد 1396     |     کد : 179095

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

جمعیت بانوان فرهیخته در مقابله با آسیب های اجتماعی پیشرو باشند

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه آسیب‌های اجتماعی، خواستار پیشرو بودن این جمعیت در رفع آسیب‌های اجتماعی شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه آسیب‌های اجتماعی، خواستار پیشرو بودن این جمعیت در رفع آسیب‌های اجتماعی شد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی عصر چهارشنبه در جلسه جمعیت بانوان فرهیخته در عرصه فرهنگ دینی که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد اظهار داشت: جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه فرهنگ دینی طبق منویات رهبر معظم انقلاب و نیاز جامعه تشکیل شده است و باید تلاش کنیم به وسیله این جمعیت برخی از مشکلات خانواده‌ها و جامعه را برطرف کنیم.
 
دکتر حسینی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز که از هدیه‌های انقلاب و امام خمینی (ره) است سعی دارد در زمینه آسیب‌های اجتماعی به عنوان نهاد پیشتاز عمل کند و قطعا در این راه همراهی جمعیت بانوان فرهیخته می‌تواند موثر واقع شود.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی در بخشی از سخنان خود درباره فعالیت مدارس معارف در استان اعلام کرد: یکی از مکان‌هایی که می‌تواند از ابتدا از وقوع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند، مدارس علوم و معارف اسلامی هستند که تلاش می‌کنیم در هر شهرستان حداقل یک مدرسه دخترانه و یک مدرسه پسرانه معارف داشته باشیم.
 
وی افزود: در کنار اعتیاد، طلاق و ازدواج زودهنگام، و دیگر آسیب ها که توجه کافی نمی‌شود. معتقدیم در تمام زمینه‌های آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری بهتر از درمان است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی در پایان با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی اضافه کرد: آتش به اختیار یعنی رهبر معظم انقلاب بعد از شبیخون؛ تهاجم؛ ناتو فرهنگی؛ نفوذ و استحاله فرهنگی از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی راضی نبوده و دستور آتش به اختیار داده اند  و الان موقع آن است که مردم قانون مداری رعایت قالب های انقلاب اسلامی برای حفظ اهداف و آرمانهای انقلاب آتش به اختیار باشند.
  وی خاطرنشان کرد:  الان زمان آن است که نهادهای فرهنگی با برنامه ریزی در عرصه اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌ ها را افزایش داده و نسبت به رفع و دفع آسیب ها با پیوست فرهنگی مناسب وارد عرصه های عملیاتی شوند.


نوشته شده در   پنجشنبه 5 مرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode