ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 دي 1397     |     کد : 186289

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

آیین ۴۰روزه چله انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی آغاز شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز آیین ۴۰روزه چله انقلاب اسلامی از ۱۹دی سالروز قیام مردم قم تا ۲۹بهمن سالروز قیام مردم تبریز سال جاری خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز آیین ۴۰روزه چله انقلاب اسلامی از ۱۹دی سالروز قیام مردم قم تا ۲۹بهمن سالروز قیام مردم تبریز سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در دیدار با مسئولین انجمن‌های اسلامی مساجد تبریز به‌ مناسبت شروع برنامه های چهل سالگی انقلاب با عنوان چله در چله انقلاب که از قیام خونین مردم قم در ۱۹ دی، تا ۲۹ بهمن تبریز توسط اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می شود ، اظهار کرد: از امروز آیین چله انقلاب اسلامی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و انجمن‌های اسلامی مساجد در طول ۴۰روز و در مساجد  با محوریت‌های گفتمان انقلاب اسلامی، بصیرت‌افزایی و خدمت‌رسانی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: سال چهلم انقلاب اسلامی، سال پویایی، بلوغ و کمال آن است که رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار امروزشان با مردم قم، اظهار کردند که سال چهلم، در روند شکل‌گیری تمدن‌ها بسیار مهم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب چهل سالگی انقلاب را سال بلوغ و عمق یافتن آن نامیدند، نشان می دهد که باید با عزم راسخ به سوی آرمان‌هایمان حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت جوان‌گرایی در چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انتصابات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نشان می‌دهد که باید در این برهه حساس به جوانان عرصه بدهیم تا جوانانی که در دامان انقلاب پرورش یافته‌اند، صاحب آرمان‌ها بشوند و انقلاب را به صاحب اصلی آن که حضرت ولیعصر (عج) است برسانند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: گرچه انقلاب اسلامی ما در حوزه مسائل مادی مثل امکانات و خدمات دستاوردهای ارزشمندی داشته است، اما باید توجه کنیم که انقلاب ما بیش‌تر یک انقلاب معنوی بود که امروز به برکت خون ۲۰۰هزار شهید، به درختی تناور تبدیل شده است.

وی در پایان تاکید کرد: همانطورکه مساجد پایگاه آغاز انقلاب بودند، امروز نیز می‌توانند در حرکت رو به رشد انقلاب و تربیت نسل‌های صالح و بالنده نقش تاثیرگذاری داشته باشند.


نوشته شده در   پنجشنبه 20 دي 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode