ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 20 تير 1397     |     کد : 184288

امام جمعه تبریز:

مدیران فاقد توان مدیریت اقتصادی تغییر کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مدیرانی که توان مدیریت اقتصادی ندارند باید تغییر کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مدیرانی که توان مدیریت اقتصادی ندارند باید تغییر کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و  به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در جلسه بررسی آخرین تحولات حمایتی از فعالین اقتصادی در بخش تولید افزود: در حال حاضر وضعیت اقتصادی کشور با چالش هایی روبرو است و اگر بخواهیم از این مشکلات عبور کنیم باید به سه نکته توجه ویژه داشته باشیم.

وی سرعت، دقت و صحت تصمیمات را از نکات ضروری برای عبور از چالش ها عنوان و خاطرنشان کرد: باید با ایجاد کار و رونق اقتصادی در مقابل فشار های روانی ایجاد شده توسط دشمنان بایستیم.

حجت الاسلام آل هاشم نقش مسئولان را در این میان بسیار مهم ارزیابی و بیان کرد: همدلی مسئولان با مردم و بویژه تولید کنندگان بسیار حایز اهمیت است و مسئولان باید با مردم تعامل صادقانه داشته باشند.

وی همچنین امید آفرینی در میان مردم را از دیگر نکات مهم عبور از چالش های اقتصادی عنوان کرد و افزود: هرکسی که بخواهد در میان مردم یاس و نا امیدی ایجاد کند باد در مقابلش ایستاد، چرا که در وضعیت موجود انسجام و وحدت داخلی عامل اصلی گذر از مشکلات کنونی کشور است.

حجت الاسلام  آل هاشم در ادامه به مساله برق واحد های تولیدی لوازم خانگی نیز اشاره کرد و گفت: از وزارت نیرو درخواست داریم تا همراهی لازم با صنعتگران و تولید کنندگان لوزام خانگی را داشته باشند تا این تولید کنندگان نیز بتوانند در پرداخت بهای برق مصرفی در ردیف برق های صنعتی قرار بگیرند.

امام جمعه تبریز  ادامه داد: بانک ها باید برای رونق اقتصادی وارد میدان شوند و اگر می خواهیم شاهد رونق اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان باشیم باید بانک ها نسبت به ارایه تسهیلات با کارمزد پایین اقدام کنند.

وی با اعلام اینکه طبق گزارشات رسیده محیط زیست از فعالیت واحد های صنعتی در منطقه کجاباد جلوگیری می کند خاطر نشان کرد: آیا واقعا واحد های صنعتی موجود در این منطقه از نظر زیست محیطی به منطقه ضرر دارند.

نماینده ولی فقیه در استان از مسئولان مرتبط خواست به مشکلات واحد های صنعتی این منطقه رسیدگی کنند.


نوشته شده در   چهارشنبه 20 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode