ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 5 اسفند 1397     |     کد : 186880

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

بیانیه گام دوم انقلاب باید به مطالبه و گفتمان ملی تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای ۴۰ سال آینده نظام اسلامی است که باید به مطالبه و گفتمان ملی تبدیل شود.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری برای ۴۰ سال آینده نظام اسلامی است که باید به مطالبه و گفتمان ملی تبدیل شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم دیشب در هفتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر اینکه آذربایجان باید پیشگام بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشد گفت: جلوگیری از بایکوت شدن این منشور اهتمام جدی مسئولان را می طلبد.

وی افزود: باید با جلوگیری از تحریف این منشور راهبردی در مقابل عادی شدن و به فراموشی سپرده شدن این بیانیه ایستاد.

آل هاشم با تاکید بر ورود جوانانه و آتش به اختیار برای عملیاتی شدن گام دوم تصریح کرد: البته آتش به اختیار به معنی زیرپا گذاشتن قوانین نیست بلکه افراد انقلابی، جوان و با نشاط باید با رعایت قانون آتش به اختیار در حوزه فرهنگ و تبلیغی تلاشی جهادی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه این بیانیه باید هوشمندانه تبیین شود ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب باید به فهم و عزم ملی تبدیل شود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر تعیین مسئولیت به خودمان در قبال عمل به بیانیه گام دوم گفت: این منشور تاریخی باید زنده بماند تا درونی شود.

 آل هاشم راه کارجویی و تهیه نقشه اقدام و عمل توسط گروهای مختلف را در خصوص این بیانیه خواستار شد و گفت : جوانان دانشجو و طلبه و نخبگان بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی،  سیاسی و رسانه ای باید به اقدام جهادی در این حوزه اهتمام ویژه داشته و دستگاه های مختلف اجرایی هم برای اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب همگام باشند.


نوشته شده در   يکشنبه 5 اسفند 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode