ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 9 دي 1395     |     کد : 109753

امام جمعه تبریز:حل مشکلات کشور در گرو همدلی دولت و ملت است

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر حل مشکلات داخلی گفت: حل مشکلات کشور در گرو همدلی دولت و ملت است.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر حل مشکلات داخلی گفت: حل مشکلات کشور در گرو همدلی دولت و ملت است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری روز چهارشنبه در همایش ملی پیشگامان بصیرت در دانشگاه تبریز (به مناسبت هشت دی) با اشاره به اینکه حماسه 9 دی فتنه سبز کاغذی را از بین برد، افزود: هدف از فتنه ۸۸ براندازی نظام اسلامی و به هدردادن خون شهیدان بود.
وی با بیان اینکه ادعای تقلب امری ظاهری بود، ادامه داد: باطن این موضوع براندازی نظام بود که مسئله ای از پیش طراحی شده از سوی استکبار جهانی بود.
آیت الله شبستری اظهار کرد: دامنه‌ این آشوب‌ها در عاشورای سال 88 وسیع‌تر شد و با دادن شعارهای ضد ارزش و توهین به مقدسات، مردم بصیر تبریز و پیرو آن مردم کشور وارد صحنه شدند و بار دیگر دشمنان را ناکام کردند.
وی گفت: بهائیت و سفارتخانه‌ها نیز در این میان بحران را تشدید کرده و به حمایت از مخالفان برخواستند ولی با عنایت مردم ولایت مدار کشور، فتنه‌ی سبز کاغذی از بین رفت.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: معترضان باید از راه های قانونی اعتراض خود را اعلام می کردند که متاسفانه با اردوکشی خیابانی دست به دست مزدوران و اجانب داده و هفت ماه کشور را دچار آشوب کردند.
وی اضافه کرد: بعد از جنگ تحمیلی فتنه ۸۸ خطرناک ترین توطئه استکبار علیه انقلاب اسلامی بود که با هوشیاری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم این فتنه خاموش شد.
امام جمعه تبریز با اشاره به نامه ۳۰ نفر از ایرانیان به رئیس جمهور آمریکا گفت: تعجب می کنم هنوز در دل برخی گرایش به غرب و آمریکا وجود دارد؛ آیا می شود این افراد را ایرانی خواند ؛ این عمل چیزی جز خیانت نیست.
وی خاطرنشان کرد: با وجود بدعهدی های طرف آمریکایی در برجام باز هم در این شرایط گرایش به مذاکره با آمریکا داشتن جفاکاری است.


نوشته شده در   پنجشنبه 9 دي 1395  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode