ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 اسفند 1397     |     کد : 187109

امام جمعه مرند:

مردم منتظر برخورد جدی با مفسدان هستند

امام جمعه مرند ضعف نظارت و عدم برخورد را از مهم ترین مشکلات کشور دانست و خواستار اجرای قانون و برخورد جدی با مفسدان شد.

 امام جمعه مرند ضعف نظارت و عدم برخورد را از مهم ترین مشکلات کشور دانست و خواستار اجرای قانون و برخورد جدی با مفسدان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نعمت زاده، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرند در حسینیه امام خمینی (ره) با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با اعضای مجلس خبرگان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفتند: نتیجه اختلاف، سستی و جدایی و از بین رفتن قدرت است.

وی افزود: ایشان مسئولین و جریانات سیاسی و تأثیرگذار جامعه را به رعایت وحدت، عزت، امنیت و استقلال کشور توصیه کردند و گفتند: احساسات خود را کنترل کنید، نباید به خاطر تعصب به جا به دشمن، مخالفان نظر خود را به همراهی با دشمن محکوم کرد.

امام جمعه مرند تاکید کرد: دشمن امروز با حداکثر نیروی خود به جنگ ما آمده و باید با حداکثر قدرت مقابل آن ایستادگی کنیم، این مملکت اسلامی با وحدت و یکدلی به دست آمده است باید صبر و مقاومت کرد و البته نقدها و اشکالات را نیز مطرح کرد.

عدم نظارت مهم‌ترین مشکل کشور است

حجت الاسلام نعمت زاده در بخش دیگری با اشاره به اینکه امیدواریم با تغییراتی که در قوه قضائیه صورت گرفت، شاهد تحول باشیم، گفت: امروز ضعف نظارت و عدم برخورد یکی از مهم‌ترین مشکلات این کشور است، مردم در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی، منتظر هستند قانون و برخورد جدی با مفاسد و مفسدان را ببینند.

وی ادامه داد: افراد مسئول که به طور جدی با فساد برخورد کند، قطعاً مردم با تمام قدرت از آنها حمایت خواهند کرد.

امام جمعه مرند تصریح کرد: مسئولان باید وظیفه خود را انجام دهند، اما باید مردم به طور ملموس آن را ببینند، امروز فضایی ایجاد شده که کمبود نان وجود دارد این چه کاری است.

خطیب نماز جمعه مرند همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور کشور به عراق خاطرنشان کرد: سفر سه روزه آقای دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به عراق و سفر بشار اسد به ایران، غوغایی در دنیا ایجاد کرده و بدترین تحقیر آمریکا و اسرائیل را به دنبال داشت.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا به طور شبانه وارد عراق می‌شود، اما آیت الله سیستانی آقای روحانی را به عنوان اولین رئیس جمهور به ملاقات پذیرفتند.

امام جمعه مرند اذعان داشت: ما در سوریه جنگ کردیم و ملت ما را به عزت رساند، مردم نیز در ۲۲ بهمن ماه با این فشار اقتصادی در راهپیمایی شرکت کردند.

از ریخت و پاش ها جلوگیری کنیم

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در بخش دیگری با گرامیداشت سالروز میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی (ع) به فرا رسیدن ایام البیض اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی مراسم اعتکاف با حضور ۱۰۰ ها هزار نفر در هزاران نقطه مملکت، برپا می‌شود و این کار بزرگی است.

وی تصریح کرد: در آستانه آغاز سال جدید هستیم که بهتر است با رعایت آبرو به نیازمندان رسیدگی کنیم و از ریخت و پاش ها جلوگیری کنیم.

امام جمعه مرند همچنین ابراز داشت: چهارشنبه سوری نیز پیش روی ماست، کسی مخالف شادی مردم نیست، اما خانوده ها فرزندان خود را به مسیر درست هدایت کنند تا شاهد آسیب در روزهای پایانی سال نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاهد اظهار داشت: روز ۲۹ اسفند نیز سالروز تصویب ملی شدن صنعت نفت ایران است، این مملکت در دست انگلیس بود که با تصویب این قانون، انگلیس را از ایران خارج کردند.

وعده‌های چندین باره شورا و شهردار مرند عملی نشده است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از طولانی شدن پروژه مرکز شهر مرند گفت: شورای اسلامی شهر و شهردار مرند در اولین فرصت به مردم بگویند که کار پروژه جواهر مرند را به کجا رسانده‌اند، در گذشته نیز وعده‌هایی دادند که عملی نشد.

امام جمعه مرند همچنین از اجرای برخی اقدامات کارشناسی نشده ترافیکی در مرند انتقاد و عنوان کرد: مأمورین راهنمایی و رانندگی به گونه‌ای عمل کنند که مردم به زحمت نیفتند، برخی اقدامات ترافیکی در شهر مرند به صورت کارشناسی شده نیست که موجب ترافیک بیشتر می‌شود.


نوشته شده در   جمعه 24 اسفند 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode