ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 18 اسفند 1397     |     کد : 187036

امام جمعه شهر سردرود:

دانشگاه آزاد برای حمایت‌های مردمی ارزش قایل شود

امام جمعه شهر سردرود با اشاره به حمایت‌های مردمی از دانشگاه آزاد سردرود و وقف زمین این دانشگاه، مسوولان ذیربط را به تلاش جدی برای حفظ و رونق روز افزون این دانشگاه با در نظر گرفتن تراکم‌جمعیتی این منطقه دعوت کرد.

 امام جمعه شهر سردرود با اشاره به حمایت‌های مردمی از دانشگاه آزاد سردرود و وقف زمین این دانشگاه، مسوولان ذیربط را به تلاش جدی برای حفظ و رونق روز افزون این دانشگاه با در نظر گرفتن تراکم‌جمعیتی این منطقه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سردرود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین  جلیل جلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ‌در ادامه بحث خانواده موفق در خطبه اول، مؤلفه غیرت را بسیار ضروری دانست‌ و آن را از ارکان حفظ خانواده توصیف کرد.

وی افراط و سختگیری در اعمال غیرت را مخرب دانست و تاکید کرد :باید غیرت در موضع مناسب و موقع مطلوب و با کلام نرم اعمال شود.

خطیب جمعه سردرود در خطبه دوم نماز جمعه این شهر با تبریک حلول ماه رجب‌المرجب و سالروز  ولادت با سعادت حضرت امام محمدباقر (ع) ، با اشاره به خدمات شایان آن حضرت در راستای ترویج مبانی ناب اسلامی و پرورش شاگردان عالیقدر، آن حضرت را نمونه بارز مجاهد علمی دانست‌.

جلیلی با اشاره به رشد کانون‌های فرهنگی مساجد آنان را از برکات انقلاب اسلامی دانست و به مسجدمحور شدن بیش از پیش این کانون‌ها تاکید کرد.

وی اظهار داشت: باید با غنی‌سازی فرهنگی، زمینه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد فراهم شود.

امام جمعه شهر سردرود حضور روحانی در مساجد را بسیار ضروری توصیف کرد.

جلیلی با اشاره به انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب از خدمات شایان آیت الله آملی لاریجانی در این قوه و مبارزات جدی با فساد کلان قدردانی کرد.

وی با اشاره به انتصاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جدید قوه قضائیه بنابه صلاحدید مقام معظم رهبری، ایشان را دارای تخصص و تعهد و پاکدستی و دارای کارنامه و سوابق درخشان در عرصه‌های متعدد دانست.

جلیلی با اشاره به انتخاب شایسته مسوولان در رده‌های مختلف، انتخاب خوب را زمینه‌ساز تحقق تمدن اسلامی دانست و انتخاب بد را موجب بروز کاستی‌ها دانست.

وی، مبارزه بنیادی با مفاسد، پاکدستی در دستگاه قضایی، به کارگیری افراد دارای سوابق درست، توجه به احقاق حقوق مظلومان، ستیز یا کانون‌های ضداخلاق را از مطالبات رهبر معزز انقلاب از رئیس جدید قوه قضائیه توصیف کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سردرود با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی سردرود، با انتقاد از سیاست‌های الحاقی این دانشگاه به دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با اشاره به حمایت‌های مردمی از این دانشگاه و وقف زمین این دانشگاه در سردرود، مسوولان ذیربط را به تلاش جدی برای حفظ و رونق روز افزون این دانشگاه با در نظر گرفتن تراکم‌جمعتی این منطقه دعوت کرد.


نوشته شده در   شنبه 18 اسفند 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode