ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 آبان 1397     |     کد : 185594

در خطبه های نماز جمعه بناب مطرح شد؛

مردم باشرکت باشکوه درراهپیمایی۱۳آبان به استقبال جشن انقلاب میروند

امام جمعه بناب گفت: مردم ایران اسلامی با شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به استقبال جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خواهند رفت.

 امام جمعه بناب گفت: مردم ایران اسلامی با شرکت باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به استقبال جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز جمعه در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به قرار گرفتن درآستانه ۲۸ صفر، سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) را تسلیت گفت و اظهار کرد: این مصیبت نه تنها بشریت بلکه جهان خلقت را عزادار و داغدار کرده است و بی شک بدبختی های امروز از ثمرات تلخ فقدان ناگوار آن حضرت است و باعث شده بدبختی دراز مدت گریبانگیر بشریت شود.

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش جمهوری اسلامی، ایران را در دنیا سرآمد کرده است و به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شده است؛ تصریح کرد: دشمنان این نظام ۴۰ سال است تلاش می کنند که جمهوری اسلامی را از سر راه بردارند و این نهایت بی انصافی است که به خاطر مسائل جزئی اقتصادی کل خدمات نظام را نادیده بگیریم.

خطیب جمعه شهرستان بناب افزود: امروز دشمنان نظام کار را به جایی رسانده اند یک نفر هم که می خواهد حرف بزند و از عملکرد آن ها انتقاد کند، با اره برقی او را تکه تکه می کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی یادآور شد: جرم ایران اسلامی این است که«شما با چه حقی ۴۰ سال پیش انقلاب کردید و از اسارت و بردگی آمریکا خارج شدید!؟ » و به همین خاطر تصمیم گرفتند نگذارند این ملت ۴۰ سالگی انقلاب را جشن بگیرند!

مردم ایران هیمنه آمریکا را شکسته است

وی سپس خطاب به دشمنان نظام و در رأس آن ها رئیس جمهور آمریکا گفت: شما غلط می کنید! این ملت هیمنه شما را شکسته و ذلیل کرده و سیلی تاریخی به صورت شما و اذناب تان در منطقه زده و شما را در گل نشانده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اذعان کرد: فرزندان رشید این ملت در قالب سپاه قدس و مدافعان حرم تمام پیاده نظام شما را در منطقه از سر راه برداشته و شما را به زباله دان تاریخ فرستاده اند.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین با اشاره به عظمت  و شکوه راهپیمایی عاشقان امام حسین(ع) در اربعین حسینی(ع) گفت: جلوی پایگاه های شما دو ملت حسینی با چه عشق و علاقه ای اجتماع عظیم میلیونی را به نمایش گذاشتند و این برنامه های عظیم و خودجوش از محاسبات بین المللی و سیاسی نیز خارج است و دندان های شما را شکسته است.

وی افزود: این اجتماع بزرگ دو ملت موانع عظیم و تحرکات و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است و دشمن برای اینکه این ملت را از ادامه مسیر ناامید کند، جنگ روانی را از طریق فضای مجازی شروع کرد تا اینکه این ملت را نسبت به مسئولان خود بی اعتماد کند.

ایران غنی ترین کشور دنیا است

امام جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: همانطوری که این ملت ۸ سال جنگ تحمیلی را با مقاومت و استقامت پشت سر گذاشت و ملت را آبدیده تر کرد، در بحث مسائل اقتصادی نیز مردم با مقاومت از این امتحان سربلند بیرون خواهند آمد. چرا که کشور ما غنی ترین کشور دنیاست و ذخایر ایران تمام شدنی نیست.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه های نماز جمعه بناب با گرامیداشت ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی اظهارکرد: در روز ۱۳ آبان با حضور پرشکوه در راهپیمایی مبارزه با استکبار جهانی، ملت ایران به کوری چشم دشمنان خود را برای برگزاری باشکوه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده خواهد کرد و از امروز خودمان را برای برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب آماده کرده و در قول و عمل نیز لحظه شماری می کنیم.

وی همچنین از شهرداری، هیأت های مذهبی و جوانان پرشور شهرستان بخاطر برپایی موکب پذیرایی از مسافران و زائران کربلا در شهرستان تقدیر و تشکر کرد.


نوشته شده در   جمعه 11 آبان 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode