ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 11 آبان 1397     |     کد : 185592

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

دشمن جنگ روانی رادنبال می کند/ضرورت حضورپرشکوه در راهپیمایی۱۳آبان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن در موضوع فاز جدید تحریم ها در ۱۳ آبان به دنبال جنگ روانی است، گفت: دشمن جنگ روانی را دنبال می کند و باید هوشیار بود.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن در موضوع فاز جدید تحریم ها در ۱۳ آبان به دنبال جنگ روانی است، گفت: دشمن جنگ روانی را دنبال می کند و باید هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و با شکوه مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، ابراز داشت: مسئولان باید نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرند.

وی سپس درخواستی از وزرای جدید دولت داشت و گفت: باید مردم در اولویت قرار داشته باشند. هنوز مشکلاتی در بازار و مسائل مالیاتی وجود دارد که باید حل شود و مسئولان باید برای حل مشکلات مختلف اقتصادی کشور تلاش شبانه روزی داشته باشند.

آل هاشم در ادامه خطبه های نماز جمعه تبریز به برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: جا دارد یک آفرین به زائران حسینی گفت که از کیلومترها آن طرف تر از کربلا خود را به حماسه اربعین حسینی رساندند و در راهپیمایی اربعین شرکت کردند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مراسم اربعین امسال با شکوه ‌تر از سال های گذشته برگزار شد، ادامه داد: این راهپیمایی نماد وحدت مسلمانان بود. از جمله دستاوردهای حماسه اربعین می توان به نمایش گذاشتن وحدت و ارادت مسلمانان به امام حسین(ع) اشاره کرد.

نقش دو ملت ایران و عراق در اکرام زائران حسینی فوق العاده بود

وی با بیان اینکه از طریق این حماسه پیام ‌های الهی، مذهبی و اجتماعی برای تمامی دولت ها و دنیای اسلام ابلاغ شد، افزود: تحریم‌ ها و مشکلات اقتصادی در اراده مردم کشورمان برای حضور در راهپیمایی اربعین بی تاثیر بود.

آل هاشم با تاکید بر اینکه نقش دو ملت ایران و عراق در اکرام زائران حسینی فوق العاده بود، افزود: این مراسم بزرگ میلیونی امن و مقتدرانه برگزار و جلوه‌ های زیبای انسان دوستی در این مراسم دیده شد که از مسئولان و مردم کشورمان و کشور عراق تشکر می کنم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس به مشکلات زائران در مسیر برگشت به کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: در مهران مشکلاتی در تردد زائران وجود داشت که پیگیری های لازم را انجام دادیم و امیدواریم از سال های بعد شاهد برنامه ریزی های بیشتری در خصوص حمل و نقل زائران در مسیر برگشت باشیم.

وی سپس گفت: این عظمت درحالی بود که رسانه های وابسته به دشمن چشم خود را به این همایش بزرگ فرهنگی اربعین بستند و خبری از آن مخابره نکردند. حتی اجازه انعکاس صحنه‌های جذاب را نداشتند و ارتش نژادپرست نیجریه با حمله به زائران ۵۰ تن از عاشقان حسینی را قتل عام کردند.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است

وی سپس به راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه و پرشور در این راهپیمایی گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

آل هاشم سپس در خصوص جنگ روانی آمریکا برای این روز گفت: دشمن در موضوع فاز جدید تحریم ها در ۱۳ آبان به دنبال جنگ روانی است.

امام جمعه تبریز گفت: عملیات روانی آمریکا جهت به هراس انداختن مردم کشورمان است. با قاطعیت می‌توان گفت دولت آمریکا اعمال مجدد بخش مهم تحریم‌ها را از قبل ۱۳ آبان انجام داده است.

وی ابراز داشت: مطرح شدن ۱۳ آبان یک عملیات جنگ روانی بوده و شاید تحریم ‌های جزئی انجام گیرد، چراکه تحریم ‌های سنگین از خیلی وقت پیش اعمال شده است.

وی سپس در خصوص یوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان ماه سال ۴۳ وقتی رژیم وابسته به پهلوی امام را پس از سخنرانی معروف و افشاگری علیه رژیم پهلوی بلافاصله به ترکیه تبعید کرد، این اتفاق نقطه عطفی برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

امام جمعه تبریز گفت: امام راحل طی ۱۴ سال تبعید مبانی حکومت اسلامی و نظام ولایت فقیه تاریخ فقه را پایه ‌گذاری کردند. ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ نیز روزی بود که رژیم ستمگر شاه دانش‌ آموزان معترض را با گلوله مورد هدف قرار داد.

آل هاشم با بیان اینکه آمریکا نمی تواند فروش نفت ایران را به صفر برساند، گفت: خود دولت آمریکا اخیرا اعلام کرده که  آمریکا نمی‌تواند صادرات نفت را به صورت ۱۰۰ درصد از ایران بگیرد و یا به صفر برساند و حتی دیشب نام هفت کشور را اعلام کرد که می‌ توانند از ایران نفت بخرند و این نشان از عقب نشینی آنها دارد.


نوشته شده در   جمعه 11 آبان 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode