ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 مهر 1397     |     کد : 185269

امام جمعه مرند:

شلیک موشک به مقر تروریست ها گوشمالی ایران به دشمنان بود

امام جمعه مرند شلیک موشک به مقر گروهک تروریستی در شرق فرات را قدرت موشکی و گوشمالی ایران به دشمنان عنوان کرد.

 امام جمعه مرند شلیک موشک به مقر گروهک تروریستی در شرق فرات را قدرت موشکی و گوشمالی ایران به دشمنان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) با اشاره به گوش مالی دشمنان در هفته های اخیر عنوان کرد: رئیس جمهور در سازمان ملل با سخنان منطقی و رسوا کننده، موضع ایران را به دنیا نشان داد، تنها چند روز بعد از اتفاق تروریستی ۳۱ شهریورماه  در رژه اهواز نیز موشک های ایران به محل تجمع گروهک ها فرود آمدند.

امام جمعه مرند با اشاره به قدرت بین المللی ایران خاطرنشان کرد: موشک های که به موضع گروهک ها در شرق فرات شلیک شد، به چند کیلومتری نیروهای امریکایی برخورد کرد و این قدرت موشکی ایران را نشان می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده با اشاره به رسوایی و محکومیت آمریکا در دادگستری بین المللی لاهه گفت: این عزت و عظمت از برکات دینداری و ولایتمداری مردم ایران است، باید شاکر این قدرت ها و پیروزی ها باشیم و در مقابل دشمنان سست نشویم و بدانیم که پیروزی از آن ماست.

قیمت کالاها نباید ساعت به ساعت تغییر کند

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تصریح کرد: برخی افراد ضعیف الایمان با برخی حرکت های خود در این وضعیت اقتصادی، آرامش روانی کشور را برهم می زنند، باید در مقابل دشمن محکم ایستادگی کرد.

امام جمعه مرند با اشاره به کاهش نرخ ارز تصریح کرد: از همه مسئولان به ویژه قوه قضاییه و نیروی انتظامی تشکر می کنم که با برخی کانال های فضای مجازی که در تعیین قیمت کذایی ارز نقش داشتند، برخورد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده افزود: نباید ساعت به ساعت قیمت جنس ها در کشور تغییر کند، مردم نیز خودشان باید برای جلوگیری از این فشار اقتصادی، در خرید کالاها دقت کنند و از انباشت کالاها خودداری کنند.

نیروی انتظامی ارکان اقتدار کشور است

امام جمعه مرند همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت کشور و جاده ها به برکت تلاش شبانه روزی خادمان نیروی انتظامی است، نیروی انتظامی قدرتمند، ارکان اقتدار کشور است، لازمه مملکت امن نیازمند نیروی انتظامی مقتدر است.

وی با اشاره به تقدیم ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی ادامه داد: مردم باید با نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت جامعه همکاری کنند، ناجا بعد از انقلاب اسلامی ایران نیز در دفاع از خاک و مرز و امنیت و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر، شهید داده است.

وی در ادامه با اشاره به روز روستا عنوان کرد: قشر عظیمی به عنوان عشایر و روستایی در کشور زندگی می کنند که گنجینه های کشور به شمار می روند.

خطیب این هفته نماز جمعه مرند در بخش پایانی با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: امام زین العابدین(ع) ماهیت ضد اسلامی و فاسد بنی امیه را افشا کرد و پاسدار و راوی نهضت عاشورا بود.

عضو شورایعالی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ادامه داد: امام در طول ۳۵ سال عمر با برکتشان بعد از قیام عاشورا، هیچ گاه یاد وخاطره شهدای کربلا را از یاد نبردند، ما نیز باید با تاسی از ایشان، راه و منش شهدا را ادامه دهیم.


نوشته شده در   جمعه 13 مهر 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode