ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 31 شهريور 1397     |     کد : 185092

امام جمعه مرند:

مقاومت کشورهای اسلامی مولود دفاع مقدس ایران است

امام جمعه مرند مقاومت در تمام کشورهای اسلامی را مولود 8 سال دفاع مقدس ایران دانست.

 امام جمعه مرند مقاومت در تمام کشورهای اسلامی را مولود 8 سال دفاع مقدس ایران دانست.

 به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دلایل جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به ایران را باید به صورت مستدل و متقن، برای نسل جوان تبیین کرد.

وی افزود: دشمن در اوایل انقلاب اسلامی، از قدرت امام خمینی(ره) و ملت ایران آگاهی نداشت که از تسخیر چند روزه خاک ایران صحبت به میان می آورد، اگر اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به رخ دشمن کشیده شود، دشمن جرأت تهدید ما را نخواهد داشت.

امام جمعه مرند با اشاره به برکات جنگ تحمیلی علیه ایران تاکید کرد: امروز مقاومت در تمام کشورهای اسلامی، مولود 8 سال دفاع مقدس ایران است، آن ها از ایران آموختند که با ایستادگی می توان در برابر دشمن پیروز شد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده خاطرنشان کرد: آمریکا امروز به باتلاقی در کشورهای خاورمیانه گرفتار شده که راه پس و پیش ندارد.

امام جمعه مرند اظهار داشت: اگر امروز آمریکا تلاش می کند تا برخی کشورها را با خود همراه کند، از قدرت ایران آگاهی دارد و می داند که به تنهایی قادر نیست با قدرت ایران مقابله کند.

وی اذعان داشت: قدرت آمریکا در اوایل انقلاب اسلامی به مراتب بیش از امروز بود اما با تحریم ها و تبلیغات منفی علیه جمهوری اسلامی ایران، نتوانستند این نظام را سرنگون کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده ادامه داد: برخی در داخل با تبلیغات سوء، مردم را نسبت به آینده کشور ناامید نکنند، وطن فروشان در خارج از کشور نیز تلاش می کنند تا دشمن را قوی تر جلوه دهند.

امام جمعه مرند با بیان اینکه مسئولان امروز گرفتار راه طلبی شده اند که بسیار خطرناک است، گفت: امنیت موجود به برکت ایثارگری شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و مسئولان باید قدردان این نعمت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در بخش دیگری با اشاره به بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: ماه مهر با هفته دفاع مقدس تقارن پیدا کرده و بیش از 17 میلیون نفر دانش آموز و نسل نوجوان راهی تحصیل و مدرسه می شوند.

وی افزود: برای ماندگاری عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی لازم است افراد متخصص در آموزش و پرورش و مدارس تربیت شوند.


نوشته شده در   شنبه 31 شهريور 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode