ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 شهريور 1397     |     کد : 184922

امام جمعه تبریز:

بی ثباتی اقتصاد کشور ریشه یابی شود

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بی ثباتی اقتصاد کشور و به خطر افتادن معیشت آحاد مردم مشکوک به نظر می رسد و لازم است این مهم هر چه سریعتر ریشه یابی شود.

     نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: بی ثباتی اقتصاد کشور و به خطر افتادن معیشت آحاد مردم مشکوک به نظر می رسد و لازم است این مهم هر چه سریعتر ریشه یابی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، افزود: اگر قطعات پازل را کنار هم قرار دهیم مشخص می‌ شود توطئه‌ ای شوم علیه ایران در حال اجراست که بی ثباتی اقتصاد همراه با شنیده شدن توهم مذاکره با امریکا از سوی برخی محافل نشانه های این وضعیت مشکوک می باشد.
وی اظهار داشت: امروز برخی محافل شروع به لزوم مذاکره ایران با آمریکا می ‌کنند که در نتیجه ریشه همه این زمزمه‌ها در خارج است که سعی دارند القا کنند اگر با آمریکا مشکلات حل شود، کشور نجات پیدا می کند.
آل هاشم ادامه داد: از وقتی رییس جمهور آمریکا موضوع مذاکره با ایران را مطرح کرده است برخی افراد و محافل خاص سعی دارند تا تمام مشکلات کشور را به مذاکره گره بزنند، در حالی که طبق فرموده مقام رهبری هرگونه مذاکره با این کشور استکباری ممنوع است.
وی با اشاره به نزدیک بودن اجلاس سالانه سازمان ملل و شرکت رییس جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس، گفت: در این روزها زمزمه‌ های مذاکره با آمریکا بار دیگر با اهداف تعیین شده به گوش می ‌رسد تا بلکه با افکار عمومی بازی شود.
آل هاشم یادآور شد: اگر چنین جوسازی ‌ها و القائات منفی از حلقوم هر کسی بیرون بیاید به طور قطع دوست و دلسوز مردم ایران نیست و در مسیر دشمنان حرکت می کند.
وی تاکید کرد: هیچ کدام از مقامات جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی که دارند حتی لحظه ‌ای به مذاکره با آمریکا فکر نمی‌ کنند.
خطیب جمعه تبریز به شرایط نامشخص و بد اقتصادی کشور اشاره کرد و از مسوولان تعزیرات حکومتی و نیروهای انتظامی خواست تا با شدت با فرصت طلبان دانه ‌درشت‌ برخورد کنند.
آل هاشم گفت: از سازمان ها و دستگاه های مسئول می ‌خواهیم به دنبال دانه ‌درشت‌ها بروند و تنها با انبارهای کوچک که هر کارخانه و صنعت نیاز به انبار دارد روبرو نشده و دنبال مکان هایی باشند که در حال ضرر رسانی به کشور و مردم هستند.
وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، گفت: این ماه فرصت طلایی برای بهره‌مندی از درس های مکتب عاشوراست و از عزاداران حسینی می‌ خواهم عزاداری‌های خود را مسجد محور کنند.
آل هاشم افزود: بهتر است سوگواری های این ایام از مساجد شروع شده و یا به مساجد ختم شود و محل تجمع برای آغاز یا پایان دستجات این مکان های مقدس باشد.
وی از دستجات حسینی نیز درخواست کرد تا در محلات خود نسبت به رعایت آرامش عمومی تلاش کنند تا موجب آزار و اذیت سایر شهروندان نشوند.


نوشته شده در   جمعه 16 شهريور 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode