ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 تير 1397     |     کد : 184322

امام جمعه مرند:

قضیه ممانعت ازورود بانوان چادری در مرند درکمتر از چند دقیقه حل شد

امام جمعه مرند گفت: هفته گذشته درآزمون استخدامی کشوری در شهر مرند از روی کج سلیقگی،مانع ورود بانوان چادری شدند که قبل از تماس و تذکر بنده به مسئولان، در کمتر از چند دقیقه،موضوع حل شد.

 امام جمعه مرند گفت: هفته گذشته درآزمون استخدامی کشوری در شهر مرند از روی کج سلیقگی،مانع ورود بانوان چادری شدند که قبل از تماس و تذکر بنده به مسئولان، در کمتر از چند دقیقه،موضوع حل شد.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده، در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند در حسینیه امام خمینی(ره) گفت: هفته گذشته در شهر مرند در آزمون استخدامی کشوری از روی کج سلیقگی، مانع ورود بانوان چادری شدند که صبح همان روز به بنده اطلاع دادند و قبل از تماس و تذکر بنده به مسئولان، در کمتر از چند دقیقه، این قضیه حل شد.
حجت الاسلام والمسلمین مرند با اشاره به اینکه باید خود را پاسدار ارزش های انقلابی و حجاب و عفاف بدانیم، ادامه داد: حساسیت جامعه و به ویژه بانوان حاضر در این آزمون، ستودنی بود، بانوان حاضر در این آزمون اعلام کردند که اگر قرار باشد چادر خود را برداریم، در آزمون استخدامی نیز شرکت نخواهیم کرد و این روحیه قابل تقدیر است.
خطیب نماز جمعه مرند تاکید کرد: عکس العمل به جای نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز نسبت به این مساله قابل تقدیر است که از سوی مدیریت آموزش و پرورش استان و شهرستان نیز پیگیری و بیانیه ای صادر شد.
**جنگ هوشمند دشمن علیه انقلاب اسلامی
وی در بخش دیگری با تاکید بر ضرورت ایستادگی در برابر تهدیدات دشمن اظهار داشت: امروز بسیار آماده هستیم و از نظر عده و عده و نیروی انسانی و تسلیحات توان قدرتمندی داریم، اما از نظر روانی نیز باید در برابر تهاجم دشمن، مقاوم باشیم.
وی با اشاره به اینکه اگر دشمن احساس ضعف ما را ببیند جرأت پیدا کرده و پیشروی می کند، تصریح کرد: وزیر خارجه آمریکا گفت ما در تحریم نفت ایران باید بازنگری کنیم، این بازنگری به این دلیل بود که رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد اگر قرار باشد صادرات نفت ایران به صفر برسد تنگه هرمز را خواهیم بست.
امام جمعه مرند تاکید کرد: هر چه تهدید دشمن افزایش پیدا کرده، جرأت و توان و مقاومت مردم ما نیز بیشتر شده است.
حجت الاسلام والمسلمین مرند با اشاره به اینکه وضعیت امروز مملکت ما به دلیل سوء مدیریت ها و غفلت هاست، عنوان کرد: اما علیرغم این ها امروز قدرت بزرگی داریم، ناتنیاهو در ماه اخیر چندین بار به کشورهای مختلف و سوریه سفر کرده و در حال رایزنی است چرا که به قدرت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران پی برده است.
وی عنوان کرد: جنگ هوشمند ترکیبی دشمن با هدف ایجاد تشنج در کشور آغاز شده است و مردم و مسئولان باید مراقب باشند.
حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت معصومه(س) ابراز داشت: حضرت معصومه(س) الگوی زن مسلمان است، هفته حجاب و عفاف نیز امسال با دهه کرامت قرین شده که اتفاق مبارکی است، همه باید از حجاب و عفاف محافظت کنیم.
امام جمعه مرند در پایان با اشاره به سالروز تاسیس بهزیستی اظهار داشت: تعدد بیمه های بازنشستگی موجب گلایه مردم شده، در کشور ۲۰ نوع بیمه داریم و دولت باید این مساله را پیگیری کند، اگر این بیمه ها متمرکز شود اقشار مختلف مردم از یک نوع بیمه استفاده می کنند.


نوشته شده در   جمعه 22 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode