ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 8 تير 1397     |     کد : 184161

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

ضرورت کاهش خام فروشی در معادن/ تاثیر مسائل روانی در التهاب بازار

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت کاهش خام فروشی در معادن تاکید کرد و گفت: باید به جای وابستگی به نفت از محصولات معدنی در کشور استفاده کنیم.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر ضرورت کاهش خام فروشی در معادن تاکید کرد و گفت: باید به جای وابستگی به نفت از محصولات معدنی در کشور استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و باشکوه مردم ولایی و انقلابی تبریز در مصلی اعظم امام خمینی این شهر برگزار شد اظهار داشت: کشورمان ظرفیت ها و پتانسیل های زیادی دارد که باید از آنها استفاده کرد.

وی سپس با بیان اینکه باید به جای وابستگی به نفت از محصولات معدنی کشور استفاده کرد، افزود: نیاز است تا خام فروشی در کشور به حداقل برسد و بهره وری افزایش یابد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه ایران دارای ۶۸ نوع ماده معدنی غیر نفتی، ۳۷ میلیارد تن ذخایر کشف شده و ۵۶ میلیارد تن ذخایر بالقوه است، ادامه داد: ایران یکی از کشورهای غنی از حیث معدنی است و جزو کشورهای ثروتمند است.

آل هاشم با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی و رفاهی مردم ضروری است، گفت: باید مشکلات مردم هرچه سریعتر حل شود.

وی با بیان اینکه وحدت مردم و مسئولان در حل مشکلات مختلف کشور ضروری است، گفت: مدیران باید با سرعت مشکلات اقتصادی را حل کنند و کاری نکنند بعد از ایجاد مشکل کاسه چه کنم دست بگیرند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز همچنین به التهابات بازار نیز اشاره کرد و گفت: بیشتر این التهابات و تغییر قیمت طلا و سکه به خاطر مسائل روانی است.

وی در همین خصوص افزود: نمی‌توان گفت که نوسانات طلا روی معیشت مردم هیچ تاثیری نگذاشته است ولی این التهابات یشتر از همه روی روان مردم اثر گذاشته است.

آل هاشم گفت: نیاز است مسئولان امر هرچه زودتر تدبیری اتخاذ کنند. باید مشکلات مردم سریعتر حل شود.

وی بر ضرورت تشکیل اتاق فرماندهی در کشور نیز تاکید کرد و گفت: آمریکا به دنبال افزایش ناآرامی و بهره‌برداری امنیتی در ایران است و باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.

آل هاشم ادامه داد: آمریکا تلاش می‌کند تا با افزایش تحریم‌ ها زمینه بروز ناآرامی در کشور را فراهم کند تا به واسطه آن بسترهای دیگر ناآرامی را فراهم سازد.


نوشته شده در   جمعه 8 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode