ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 تير 1397     |     کد : 184065

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

قوه قضاییه بایدانقلابی وعادلانه عمل کند/ضرورت مصرف اصولی آب و برق

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قوه قضائیه باید ۱۰۰ درصد انقلابی، عادلانه، دلسوزانه، منصفانه و قاطعانه عمل کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قوه قضائیه باید ۱۰۰ درصد انقلابی، عادلانه، دلسوزانه، منصفانه و قاطعانه عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که باحضور پرشور و باشکوه مردم تبریز برگزار شد، گفت: مسئولان قضایی باید در رسیدگی به پرونده‌ها سرعت و دقت عمل داشته باشند که این خواست ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی سپس با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه ادامه داد: قوه قضاییه باید سالم باشد تا جامعه را سالم نگه دارد، اگر این قوا کارآمد باشد جاهای دیگر هم می‌توانند کارآمد باشند.

ال هاشم با بیان اینکه مسئولان قضایی باید همواره تلاش کنند تا عدالت در جامعه برقرار شود، اظهار داشت: رکن رکین جامعه اسلامی قوه قضاییه است.

وی سپس ادامه داد: روز قوه قضاییه برای شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش نامگذاری شده است چراکه هدف، این عالم بزرگوار بود زیرا امام راحل از آیت‌الله بهشتی به عنوان یک ملت نام برده است و به حق، ایشان کفه بزرگی برای انقلاب اسلامی بودند.

امام جمعه تبریز سپس به فرا رسیدن فصل گرم تابستان اشاره کرد و افزود: باید در مصرف آب و برق دقت کنیم و اصولی مصرف شود تا این فصل گرم سال به پایان برسد.

آل هاشم سپس با اشاره به ششم تیرماه روز ترور رهبر معظم انقلاب، گفت: این روز را هرگز فراموش نمی کنیم. دقیقا یک هفته قبل از این اتفاق، به بی‌کفایتی بنی‌صدر رای داده شده بود.

وی ابراز داشت: ششم تیرماه چاشنی بمب در ضبط صوت منفحر شد اما خواست خدا بود تا آیت‌الله خامنه‌ای زنده بمانند و رهبری ایران اسلامی را بر عهده بگیرند.

امام جمعه تبریز درخصوص FATF نیز گفت: نمایندگان مجلس باید در این خصوص دقت کافی را داشته باشند و هوشیار عمل کنند.

وی ادامه داد: فعلا تا دو ماه این قضیه مسکوت مانده است ولی نیاز است مسئولان امر در این خصوص دقت لازم را داشته باشند.


نوشته شده در   جمعه 1 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode