ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 29 فروردين 1403
چهارشنبه 29 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 26 خرداد 1397     |     کد : 183995

امام جمعه مرند:

هرج و مرج اقتصادی برای مردم نگران کننده است

امام جمعه مرند گفت: هرج و مرج اقتصادی برای مردم و کشور نگران کننده است، با این وضعیت، دشمن به اهداف خود امیدوار می شود.

امام جمعه مرند گفت: هرج و مرج اقتصادی برای مردم و کشور نگران کننده است، با این وضعیت، دشمن به اهداف خود امیدوار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده صبح جمعه در خطبه های نماز عید فطر که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه امروز با جنگ نابرابری اقتصادی روبه رو هستیم، تصریح کرد: آمریکا ستاد جنگ را به داخل بانک ها برده است، دشمن با تمام موجودیت علیه سرنوشت این کشور کمر همت بسته است اکر لحظه ای غفلت کنیم خسارات جبران ناپذیری خواهیم خورد.

امام جمعه مرند ادامه داد: دشمن می خواهد دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را کوچک نشان دهد، اما طبق فرموده امام خمینی(ره) قرن دفن مستکبرین و عزت مستضعفین خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده تاکید کرد: مسئولان نسبت به کنترل قیمت ها و مبارزه جدی با احتکار اقدام کنند، هرج و مرج اقتصادی برای مردم و کشور نگران کننده است، با این وضعیت، دشمن به اهداف خود امیدوار می شود.

وی عنوان کرد: مردم باید چیزی که گران می شود نخرند تا اینگونه به مبارزه با گرانی بروند، باید با مقاومت در برابر مشکلات امروز جامعه، ایستادگی کنیم.

امام جمعه مرند گفت: ملتی که قناعت نکند و حرکات دشمن را رصد نکند و منافع کشور را در نظر نگیرد، با مشکلات و سختی هایی روبه رو خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نمعت زاده با انتقاد از برخی اقدامات صورت گرفته در مجلس اظهار داشت: مجلس نماد مردم سالاری است، حضور برخی نمایندگان مجلس در جام جهانی فوتبال، با اهداف انقلاب اسلامی سازگار نیست، نمایندگان مجلس باید به فکر مردم باشند و بر عملکرد مسئولین نظارت کنند.

عید فطر از اعیاد مشترک مسلمانان جهان است

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در خطبه های اول نیز با تبریک عید سعید فطر ابراز داشت: عید فطر از اعیاد مشترک تمامی مسلمانان است، زکات فطره نیز جزو واجبات موکد می باشد، چرا که کمال روزه است.

وی افزود: اگر دو میلیارد مسلمانان جهان و یا ۷۰ میلیون مسلمان ایران، زکات فطره پرداخت کنند، یک سرمایه عظیمی برای حمایت از فقرا جمع آوری می شود.

امام جمعه مرند در بخش دیگری با اشاره به سالروز شهدای موتلفه اسلامی اظهار داشت: این جوانان مخلص با ترور حسنعلی منصور مزدور، محکوم به مرگ شدند که به این وسیله به درجه رفیع شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده شهید مصطفی چمران را از دیگر مناسبت های این هفته برشمرد و ابراز داشت: خدمات عظیمی در لبنان و در هشت سال دفاع مقدس ارائه کرد که در پایان به آرزوی خود شهادت رسید.


نوشته شده در   شنبه 26 خرداد 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode