ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 فروردين 1397     |     کد : 183283

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دستگاه‌ها درباره افزایش بی‌رویه نرخ ارز پاسخگو باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از دستگاه‌های مرتبط خواست که درباره افزایش بی‌رویه نرخ ارز در کشور پاسخ‌ قانع‌کننده‌ای برای مردم ارائه کنند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از دستگاه‌های مرتبط خواست که درباره افزایش بی‌رویه نرخ ارز در کشور پاسخ‌ قانع‌کننده‌ای برای مردم ارائه کنند.
 
به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه و در جمع نمازگزاران مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز گفت: در هفته گذشته شاهد آن بودیم که اسرائیل و رژیم صهیونیستی فرودگاهی را در حمص سوریه مورد حمله موشکی قرار دادند و در این حمله تعدادی از مستشاران ایرانی نیز به شهادت رسیدند.
 
وی با بیان اینکه شهید اکبر زوار جنتی، مدافع حرم تبریزی نیز در آن حمله به شهادت رسید اعلام کرد: از تمام مردم و مسئولان شهید پرور تبریز و استان متشکریم که در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار حضوری پرشکوه داشتند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سخنان خود را اینگونه ادامه داد: هرکجا که که محور مقاومت و مبارزه با سلطه آمریکا و اسرائیل نیاز داشته باشند، جمهوری اسلامی ایران بدون اینکه منتظر اجازه و چراغ سبز دیگران باشد حضور خواهد داشت.
 
امام جمعه تبریز با بیهوده خواندن تهدیدهای اخیر مقامامت رژیم صهیونیستی مبنی بر حضور ایران در سوریه، اعلام کرد: مقام‌های این رژیم کودک‌کش بدانند که دیگر زمان این تهدیدها گذشته و محور مقاومت بسیار فراتر رفته است.
 
وی همچنین از ارزش والای شهادت میان جوانان ایرانی سخن گفت و تشریح کرد: مرگ برای نیروهای رژیم صهیونیستی شاید آخر کار باشد اما از نظر جوانان مسلمان ایرانی شهادت یک افتخار بزرگ است که نصیب هرکسی نمی‌شود.
 
امام جمعه تبریز همچنین خطاب به مقامات ارشد رژیم صهیونیستی هشدار داد: باید منتظر پاسخ قاطع ایران در زمان و مکان مناسب باشید چراکه ما بر آن هستیم که انتقام خون شهدایمان را بگیریم.
 
افزایش بی‌رویه نرخ ارز در کشور، موضوعی بود که امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به آن پرداخت و گفت: هرچند برخی اقدامات دولت در کنترل بازار ارز موثر بود اما همچنان مردم منتظر جواب‌های قانع‌کننده از سوی دستگاه‌های مربوط هستند.
 
وی همچنین با بیان اینکه مشکلات ساختاری اقتصاد ایران برای مسئولان مبهم نیست، تاکید کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را برای بیرون آمدن از وضع اقتصادی کنونی مطرح می‌کنند اما باید ببینیم مسئولان چقدر به این سیاست‌ها عمل می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم در پایان عنوان کرد: در اینکه اقتصاد مقاومتی حلال تمام مشکلات اقتصادی و حتی غیراقتصادی است شکی نیست اما باید مسئولان به شکلی شفاف و صادقانه پاسخ بدهند که چقدر به وظایفشان در قبال سیاست اقتصاد مقاومتی عمل کرده‌اند.


نوشته شده در   جمعه 24 فروردين 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode