ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 فروردين 1397     |     کد : 183210

امام جمعه مراغه:

ایران به تعهد خود در برجام عمل کرده است

به گزارش ایرنا، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به تهدید آمریکا مبنی بر احتمال لغو برجام گفت: در این صورت، جمهوری اسلامی پاسخی پشیمان کننده برای آن کشور خواهد داد.

به گزارش ایرنا، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به تهدید آمریکا مبنی بر احتمال لغو برجام گفت: در این صورت، جمهوری اسلامی پاسخی پشیمان کننده برای آن کشور خواهد داد.
آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: آمریکا در صورت لغو یکجانبه برجام، لطمه ای بزرگ به حیثیت خود وارد خواهد کرد و موجب سلب اعتماد جامعه جهانی نسبت به خود خواهد شد.
وی اظهار کرد: با وجود تهدیدهای آمریکا بر تغییر یا لغو برجام و انجام کارشکنی های مختلف در این زمینه، تاکنون کشورمان پایبندی خود را به این معاهده بین المللی نشان داده و در این راه نیز به آن متعهد است.
امام جمعه مراغه یادآوری کرد: اقدام نسجیده آمریکا در لغو یکجانبه برجام موجب خواهد شد که بر اساس گفته های مسئولان نظام و کشورمان، در عرض سه روز به سطح غنی سازی قبلی خود که 20 درصد بود، بازگردیم.
آیت الله پورمحمدی با اشاره به تعبیر آمریکا از عربستان و برخی کشورهای عربی به گاو شیرده ادامه داد: آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی با ایجاد فضای ایران هراسی، پول نفت و بیت المال کشورهای اسلامی را به سلاح و ابزاری برای تفرقه و کشتار ملت های مظلوم منطقه تبدیل می کنند.
وی با اشاره به سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، شهید مرتضی آوینی و شهیدان آیت الله محمدباقر و بنت الهدی صدر گفت: این شهیدان بزرگوار در راه اسلام و انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند.
آیت الله پورمحمدی افزود: این شهدا، عالمان و عارفانی بزرگ، متعهد و متعبد بودند که در دنیا و آخرت سعادتمند شده و به جایگاه والای شهادت نائل شدند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 17 فروردين 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode