ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 فروردين 1397     |     کد : 183207

امام جمعه مرند:

ایران در عمل به برجام پیشقدم بود

حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای توافق برجام بی اعتمادی خود را نسبت به طرف مقابل اعلام کرده بودند، افزود: آمریکا دولتی عهدشکن و دروغگو است.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته مرند در حسینیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای توافق برجام بی اعتمادی خود را نسبت به طرف مقابل اعلام کرده بودند، افزود: آمریکا دولتی عهدشکن و دروغگو است.
وی اظهار کرد: بعد از دستگیری دیپلمات های آمریکایی در ایران به عنوان جاسوس در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی ها به قرارداد الجزایر پایبند نبودند و اخیرا نیز در مساله برجام بدعهدی کرده و حتی تحریم ها علیه ایران را افزایش دادند.
خطیب جمعه مرند با محکوم کردن ظلم آمریکا و همدستانش به مردم مظلوم یمن یادآوری کرد: دولت های مستکبر تنها به دنبال حفظ موجودیت خود در منطقه خاورمیانه هستند تا در برخی کشورها نفوذ کنند.
حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: سران آل سعود جنایتکاران جنگی هستند و تاکنون 300 هزار نفر از مردم یمن را کشته و زخمی کرده اند.
وی گفت: ولیعهد عربستان در روزهای اخیر به طور صریح از رژیم صهیونیستی حمایت کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه اسماعیل هنیه در این خصوص، اعلام کردند که فلسطین مساله اول مسلمانان و نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه مرند با اشاره به اینکه آمریکا به هیچ دولتی کمک نکرده است و نخواهد کرد، اظهار کرد: ما با آمریکا قطع رابطه نکرده ایم بلکه این کشور در سال 1359 تصمیم گرفت ارتباط سیاسی و اقتصادی خود را با ایران قطع کند.
حجت الاسلام نعمت زاده از پیگیری مشکل پروژه 'جواهر' مرند خبر داد و افزود: شهرداری مرند متعهد شده کارشناس خود را برای احتساب میزان خسارت های وارد شده، به دادگستری معرفی کند و از آخر فروردین نیز عملیات این پروژه مجدد آغاز می شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف گفت: این مراسم در 16 نقطه این شهرستان با حضور بیش از 800 نفر از برادران و خواهران برگزار شد.
شهرستان مرند با بیش از 240 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 17 فروردين 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode