ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 17 فروردين 1397     |     کد : 183204

امام جمعه تبریز:

اظهارات ولیعهد عربستان موجب رسوایی آل سعود است

حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز افزود: اظهارات این شاهزاده شیطان صفت بیش از پیش خباثت و خیانت آل سعود را به موضوع فلسطین نشان داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز افزود: اظهارات این شاهزاده شیطان صفت بیش از پیش خباثت و خیانت آل سعود را به موضوع فلسطین نشان داد.
وی اظهار کرد: صهیونیست ها سرزمین فلسطین را حدود 70 سال غصب کرده و از هیچ جنایتی علیه مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین کوتاهی نکرده اند.
امام جمعه تبریز یادآوری کرد: در 70 سال گذشته تحلیلی وجود داشت که صهیونیست ها با وهابیون ارتباط پنهانی داشته و در پشت پرده روابطی با هم دارند که روز به روز شاهد افشای ارتباط نامشروع آل سعود و صهیونیست ها هستیم.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به جنایت هفته گذشته صهیونیست ها در غزه علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه داد: در این جنایت نظامیان صهیونیست هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین را که برای برگزاری راهپیمایی بازگشت به سرزمین خود تجمع کرده بودند از زمین و هوا به گلوله بستند.
وی گفت: در پی این جنایت صهیونیست ها، یک هزار و 400 تن از مردم فلسطین زخمی و 17 تن به شهادت رسیدند و این اقدام بار دیگر چهره جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را برای جهانیان نشان داد.
خطیب جمعه تبریز یادآوری کرد: مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر همانند گذشته در برابر جنایت این رژیم علیه مردم مظلوم فلسطین سکوت کردند.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: این جنایت وحشیانه بی تردید نشانگر ترس و واهمه رژیم صهیونیستی و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای این رژیم از پیروزی های جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین است.
وی با اشاره به اینکه اقدام های سازش کارانه برخی سران عرب منطقه نتوانسته هیچ خللی در این مقاومت مقدس وارد کند، گفت: تنها راه درست حل مساله فلسطین مقاومت و مجاهدت در این راه است و هر اقدام دیگری مانند سازش و مذاکره خیانت به آرمان فلسطین و خون های ریخته شده در این راه است.
امام جمعه تبریز با اشاره به روز 20 فروردین اظهار کرد: این روز مصادف با قطع رابطه ایران و آمریکا پس از جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 57 و روز ملی فناوری هسته ای صلح آمیز و تحقق شعار ' ما می توانیم' است که دانشمندان هسته ای برای کشور افتخار آفریدند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: 20 فروردین همچنین روز هنر اسلامی به مناسبت شهادت شهید آوینی هنرمند متعهد و بسیجی کشور است و هنرمندان باید به تعهد خود در برابر انقلاب اسلامی عمل کنند و هنر انقلابی و اسلامی خود را به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی گفت: وی به دور از ریا، شبانه روز در مناطق عملیاتی حضور یافت و منادی وحدت بین برادران سپاهی و ارتشی بود.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت این شهید والامقام مراسمی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سه شنبه در سالن سرباز برگزار می شود، از مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

 


نوشته شده در   جمعه 17 فروردين 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode