ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 بهمن 1401     |     کد : 200208

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت توجه به تولیدمحتوای فاخر درفضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به تولید محتوای فاخر و تاثیرگذار در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه به تولید محتوای فاخر و تاثیرگذار در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی صبح یک شنبه در جلسه تدوین «پویش حقوق بی بشر» در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خارج شدن از حالت انفعال در برابر دشمن و گرفتن حالت تهاجمی در جنگ رسانه ای گفت: زمینه سازی برای درک حقایق توسط مردم و ارتقای جایگاه رسانه ای برای روایت اول در این جنگ رسانه ای اهمیت فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه پرداختن به وقایع اخیر در رسانه ها و بازگویی اهداف اصلی دشمنان ضروری است، بر ضرورت تولید محتوا تاکید داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر با روایت های غلط مردم را سردرگم کرد، ادامه داد: در موضوع رسانه نباید صرفاً به دفاع بسنده کرد و باید حالت تهاجمی داشته باشیم. به عنوان نمونه باید به سمت تهاجم غرب به حقوق بشر و جنایت های آنان حرکت و ماهیت واقعی آنان را به همه افشا کرد.

حسینی با بیان اینکه تبدیل فعالان رسانه ای و فضای مجازی به کنشگران فعال در قالب «پویش حقوق بی بشر» در بخش های مختلف می تواند زمینه پاسخگویی به شبهات و سوالات برآمده از دل وقایع اخیر را فراهم کند، ادامه داد: این پویش می تواند روحیه پژوهشگری و حقیقت جویی را در جامعه تقویت کند.

وی افزود: جنایت های بزرگ غرب در دنیا، خشن ترین پلیس دنیا، کشورهای حامی داعش، بیشترین خشونت علیه زنان، پنج جنایت آمریکا علیه ایران و خیانت ها و جنایت های پهلوی در ایران محورهای این پویش است که در بخش کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می شود.


نوشته شده در   دوشنبه 10 بهمن 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode