ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 3 آذر 1401     |     کد : 199757

رقابت ۴۸ قصه‌گو در مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی تبریز

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت:

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ۴۸ قصه‌گو در مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی از ۵ استان در تبریز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که برگزیدگان این مرحله به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی می‌شوند.

جشنواره قصه‌گویی در تبریزعلی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از رقابت ۴۸ قصه‌گو در مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی در تبریز خبر داد و گفت: این تعداد قصه‌گو از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی در این جشنواره رقابت می‌کنند.

وی افزود: در این مرحله از جشنواره قصه‌گویان منتخب ۵ استان کشور برای راهیابی به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رقابت می‌کنند.

بینش، جشنواره‌های قصه‌گویی در استان‌ها و مناطق کشور را رویدادی مهم در تبیین و تعمیق فرهنگ قصه‌گویی در سطح جامعه عنوان و فعالیت قصه‌گویی را اقدامی فرهنگی برای تعامل و ارتباط بین نسل‌ها دانست. حضور سه نسل نوجوان، بزرگسال و سالمند در کنار هم در این جشنواره نشانه‌ای از پویایی و تعامل بین نسل‌ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت خوبی برای علاقه‌مندان قصه‌گویی به‌ویژه خانواده‌هاست، اظهار کرد: مربیان تربیتی و خانواده‌ها به همراه فرزندان کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

وی، توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به‌عنوان یکی از ابزار‌های تأثیرگذار فرهنگی را از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دانست و گفت: برگزیدگان این مرحله به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.


نوشته شده در   پنجشنبه 3 آذر 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode