ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 10 آبان 1401     |     کد : 199630

رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور مطرح کرد؛

قدردانی ازحمایتهای سازمان تبلیغات اسلامی ازتشکل‌های فرهنگی ومذهبی

رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور با قدردانی از حمایت‌های سازمان تبلیغات اسلامی از تشکل‌های فرهنگی و مذهبی گفت: انجمن‌های اسلامی پایگاه انقلاب هستند.

رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور با قدردانی از حمایت‌های سازمان تبلیغات اسلامی از تشکل‌های فرهنگی و مذهبی گفت: انجمن‌های اسلامی پایگاه انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میر تاج الدینی صبح امروز یک شنبه در نشست انجمن‌های اسلامی کارخانجات آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، گفت: انجمن‌های اسلامی پایگاه مستحکم انقلاب اسلامی هستند و از ابتدای تأسیس شاهد حرکت‌های تأثیرگذار این تشکل در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی بودیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد از حمایت‌های سازمان تبلیغات اسلامی از تشکل‌های فرهنگی و مذهبی به خصوص انجمن اسلامی قدردانی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین میر تاج الدینی سپس گفت: در آستانه ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و از ابتدای پیروزی انقلاب شاهد توطئه‌های مختلف دشمنان بودیم.

وی گفت: ابتدا دشمن سراغ مسائل قومیتی رفت، سپس تحریم‌ها را شروع کردند و بعداز آن سراغ شبیخون فرهنگی رفتند. اکنون نیز نوبت به جنگ فرهنگی و اقتصادی رسیده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌های دشمنان تمام شدنی نیست و باید در این خصوص هوشیار باشیم.

میرتاج الدینی با اشاره به اهمیت جنگ فرهنگی دشمن اظهار داشت: باید در جنگ فرهنگی روی آموزش و پرورش کار کرد. تهاجم فرهنگی دشمن جدی است و امروز شاهد جنگ جدید در این عرصه هستیم که تهاجم فرهنگی و اقتصادی را باهم درخود جای داده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد جنگ فعلی علیه ایران، شناختی است. دشمن تلاش می‌کند شناخت و بصیرت افراد را تحریف کند تا این درخت تنومند نظام از داخل موریانه بزند.

وی گفت: در مقابله با جنگ شناختی باید جهاد تبیین را در اولویت قرار دهیم. در جهاد تبیین باید دستاوردهای نظام تشریح شود. دروغ و تحریف ابزار اصلی رسانه‌های دشمن است.


نوشته شده در   سه شنبه 10 آبان 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode