ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 13 تير 1401     |     کد : 199031

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهر:

رسالت اصلی مبلغان، ایستادگی در مقابل توطئه‌های دشمنان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهر رسالت اصلی مبلغان را در جامعه امروزی مقابله و ایستادگی در مقابل تهدیدات دشمنان عنوان کرد.

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهر رسالت اصلی مبلغان را در جامعه امروزی مقابله و ایستادگی در مقابل تهدیدات دشمنان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام حسین ستاری در گفت‌وگو با ایسنا، از صفات مبلغان دینی را خداترسی آنها ذکر کرد و گفت: خداترسی مقدمه شجاعت و شهامت مبلغان در مقابله با دشمنان و نوعی واکنش برای دفع توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان می باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر خم و دهه ولایت و امامت، از هیات‌ها، دستجات، گروه‌های عزاداری و... خواست در این دهه از برگزاری مراسمات و عزاداری‌های محرم خودداری کرده و در راستای گرامیداشت این دهه با نصب بنر، پرچم و برگزاری برنامه‌های مختلف دینی، مذهبی و فرهنگی در مساجد و حسینیه‌ها و موسسات اقدام کنند.

حجت‌الاسلام ستاری از هیأت‌های مذهبی خواست توزیع و اهدای احسانات و نذورات خود را در دهه ولایت و امامت انجام دهند.

وی از هیئت های شاه حسین گویان شهرستان اهر نیز خواست در این روزهای باقیمانده به ماه محرم با تعیین مکان عزاداری و هماهنگی با نیروی انتظامی زمینه برگزاری باشکوه عزاداری های حسینی(ع) را به دور از هرگونه ایجاد ترافیک و سلب آسایش برای همشهریان مهیا کنند.

وی در ادامه سازمان تبلیغات اسلامی را نهادی مردمی و برخواسته از بطن انقلاب به فرمان امام خمینی راحل عنوان کرد و افزود: این سازمان با اهداف اعتلاء فرهنگ غنی و پربار اسلامی، تبلور حیات معنوی و تبیین و ترویج شاخص‌های اعتقادی تأسیس شده است.

حجت الاسلام ستاری همچنین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی را سیاستگذاری، برنامه ریزی، ساماندهی، پشتیبانی، نظارت بر تبلیغات دینی مردم، زمینه‌سازی برای یافتن نیروهای مؤمن، تأسیس تشکلهای لازم، برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور تقویت و هدایت مداوم انجمن‌های اسلامی، تلاش در اشاعه معارف، فرهنگ، تاریخ، تاکید بر وحدت تمام مذاهب اسلامی و حراست از آن با همکاری مراجع و نهادهای ذی‌ربط، تحقیق و بررسی در خصوص تبلیغات سوء، تهاجم فرهنگی دشمنان، شناسایی و تحلیل ترفندهای تبلیغی علیه اسلام و انقلاب، انجام مطالعات راهبردی و بررسی های کاربردی در زمینه نیازهای فرهنگی جامعه به ویژه جوانان، طراحی برنامه‌ها و شیوه‌های تبلیغاتی نوین، اصلاح و احیای روش‌های سنتی در تبلیغات اسلامی عنوان کرد.

وی، انتشار کتب و نشریات مناسب و ضروری به منظور معرفی فرهنگ و تمدن اسلامی، تبیین مواضع انقلابی اسلامی و انجمن پژوهش های لازم به ویژه در زمینه نظام تربیتی و مبانی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی انقلاب اسلامی و حمایت از پژوهشگران فرهنگی را از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی می‌باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهر در پایان از عملکرد مهم این اداره را در سالجاری، برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهر با انتخاب اعضا و رئیس این شورا ذکر کرد و گفت: این افتخار را داریم که شورای هیئات مذهبی شهر اهر در اولین جلسه ششمین دوره شورای هیئات مذهبی استان آذربایجان شرقی که با حضور مدیران اداره کل و اعضای شورای هیئات مذهبی استان برگزار شد، برای پنجمین بار و با اکثریت آراء، به عنوان رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان شرقی انتخاب و به شورای مرکزی هیئات مذهبی کشور راه یافت که امیدواریم در سطح کشور نیز بزودی به رتبه‌های ارزشمند دست پیدا کنیم.


نوشته شده در   دوشنبه 13 تير 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode