ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 22 فروردين 1401     |     کد : 198480

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد:

دریافت چهار هزار اثر در جشنواره «برهان» تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از دریافت ۴۰۰۰ اثر در جشنواره «برهان» تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از دریافت ۴۰۰۰ اثر در جشنواره «برهان» تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سید محمود حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران از پایان کار جشنواره تولید محتوای قرآنی «برهان» خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف بهره گیری از معارف ناب و راهکارهای بی نظیر قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و عملیاتی نمودن فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر بهره گیری از ابزار هنر در رساندن پیام به مخاطب و هدایت دانش آموزان به سمت تحقیق و پژوهش در معارف قرآنی و ورود به وادی تولید محتوا، در دو بخش «دانش آموزی و بزرگسال» با محوریت موضوعات «اخلاق و آداب اجتماعی، صبر و مدارا، توکل و امید، کمک به نیازمندان، حقوق شهروندی، حقوق والدین و آیات تأثیرگذار قرآن کریم» برگزار شد.
وی گفت: جشنواره برهان با استقبال بی نظیر دانش آموزان از سراسر کشور مواجه شده و در رشته‌های عکس نوشته، پوستر، استوری موشن، پادکست و کلیپ برگزار شد و اداره کل آموزش و پرورش استان، مجمع طراحان طلوع و کانون فرهنگی – تبلیغی تنا در این جشنواره ما را همراهی کردند.
حسینی از دریافت ۴۰۰۰ اثر توسط دبیرخانه این جشنواره خبر داد و افزود: با بررسی صحت آثار توسط هیئت داوران و لحاظ نمودن کسب حدنصاب برای رتبه‌های برتر، در بخش دانش آموزی ۱۰ نفر در رشته‌های عکس نوشته، کلیپ، پوستر و پادکست حائز رتبه‌های برتر شدند و در بخش بزرگسالان ۶ نفر در رشته‌های عکس نوشته، کلیپ، استوری موشن، پوستر و پادکست به رتبه‌های برتر دست یافتند.
سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: آثار دریافتی به تدریج در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد و از منتخبین جشنواره طی مراسمی تجلیل به عمل خواهد آمد.
لیست منتخبین جشنواره به شرح ذیل است:
بخش دانش آموزی
عکس نوشته: محمد امین محامد، هستی بدری وآرمان ثاقبی
کلیپ: هانیه جعفری، آیلین خیری و مهیا سارانی
پوستر: حنانه حسام
پادکست: محمدطاها فرج الهی، زهرا غفاری و ربابه آزادی خواه
بخش بزرگسالان
عکس نوشته: سکینه فتوحی و مهدی پیری
کلیپ: اصغر ازدشت
استوری موشن: مهدیه رحیمی
پوستر: حمید عابدینی
پادکست: سمیه زارعی فر
 شرقی خبرگزاری مهر


نوشته شده در   دوشنبه 22 فروردين 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode