ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 9 فروردين 1403
پنجشنبه 9 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 27 آبان 1400     |     کد : 197285

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

کسب رتبه برتر اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در کشور

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از کسب رتبه برتر این اداره کل در کشور در بخش فعالیت های رسانه ای طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از کسب رتبه برتر این اداره کل در کشور در بخش فعالیت های رسانه ای طی شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز افزود: با توجه به گسترش روزافزون ضریب نفوذ رسانه ای و شبکه های اجتماعی در بین مردم، توجه هر چه بیشتر به این حوزه از ابتدای سال، در دستور کار قرار گرفت.
وی ابراز داشت: طی چندین جلسه کارشناسی و با توجه به نیازسنجی های به عمل آمده و همفکری با فعالان استانی، ۳۲ عنوان فعالیت برای اجرا در این حوزه تدوین شد.
شعبانی از جهاد امید آفرینی و تشکیل شبکه فعالان فضای مجازی خبرداد و گفت: ارتقای سواد رسانه ای، برگزاری کارگاه های فرزند پروری در عصر رسانه و مدیریت مصرف رسانه، توسعه بهره مندی از چهره های تبلیغی تاثیرگذار در فضای مجازی، بهره گیری از ظرفیت های صفحات مجازی پر مخاطب در رساندن پیام فرهنگ دینی، برگزاری پویش های مجازی ویژه کودکان و نوجوانان، معرفی محصولات فرهنگی تاثیرگذار (فیلم، انیمیشین، بازی، کتاب و …) برگزاری جلسات نقد فیلم و تشکیل شبکه فعالان کتاب حوزه گفتمان انقلاب اسلامی از اهم طرح های حوزه رسانه است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از تولید و بازنشر ۱۲۰ محتوا در موضوع جهاد امید آفرینی و انتخابات خبر داد.
وی همچنین از تشکیل شبکه فعالان فضای مجازی در تمامی شهرستان های استان و برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم های تاثیرگذار خبرداد و گفت: دوره توانمندسازی تبلیغ در فضای مجازی برای ۳۵۰ فعال و موثر رسانه ای نیز برگزار شد.
شعبانی از تولید ۳۰ عنوان محتوای تبلیغی تاثیرگذار از چهره های تبلیغی شاخص و برگزاری پویش اولین میهمانی (ویژه روزه اولی ها) با هدف تقویت هویت دینی در بین تازه مکلفین دختر و پسر و دریافت ۳۴۸ اثر در این خصوص خبرداد.
وی از برگزاری پویش نسل حسینی با دریافت ۱۶۳۰ اثر از ۲۵ استان و بازنشر آثار در فضای مجازی با ۱۱۵.۰۰۰ تعامل و تشکیل ۱۲ شبکه فعالان حوزه کتاب گفتمان انقلاب اسلامی و برگزاری جلسات متعدد نقد کتاب خبرداد.
حجت الاسلام شعبانی ضمن تشریح رویکرد اداره کل تبلیغات اسلامی استان در برون سپاری فعالیت ها به تشکل ها و اقشار تاثیرگذار فرهنگی پایش مستمر طرح ها و ارزیابی نقاط قوت، ضعف و پیامدها و خروجی برنامه ها، ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق و تعریف عملیاتی صورت گرفته برای مقاطع فصلی، تمامی برنامه های تدوین شده تا پایان سال ۱۴۰۰ عملیاتی شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 27 آبان 1400  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode