ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 30 فروردين 1403
پنجشنبه 30 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 2 دي 1399     |     کد : 194531

استاندار آذربایجان شرقی:

مراقب باشیم پیک زمستانی رخ ندهد مراقب باشیم پیک زمستانی رخ ندهد

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که خوشبختانه روند بیماری کرونا با کیفیت قابل توجهی رو به کاهش است، گفت: این روند در عین حال که خوشحال کننده است، ولی باید مراقب بود تا پیک زمستانی رخ ندهد، زیرا کادر درمان به شدت خسته هستند.

ایسنا/آذربایجان شرقی: استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که خوشبختانه روند بیماری کرونا با کیفیت قابل توجهی رو به کاهش است، گفت: این روند در عین حال که خوشحال کننده است، ولی باید مراقب بود تا پیک زمستانی رخ ندهد، زیرا کادر درمان به شدت خسته هستند.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیأت‌های مذهبی استان، افزود: هیات‌های مذهبی همراهی بسیار خوبی در اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی و کمک به نیازمندان در شرایط کرونا داشتند.

وی با قدردانی از مشارکت هیأت‌های مذهبی در کمک‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه در شرایط کرونا، گفت: هیأت‌های مذهبی در این ایام نشان دادند که فعالیت آنها تعطیل نشده و فقط شکل فعالیت آنها نسبت به موقعیت تغییر می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه، اظهار کرد: هر تصمیمی در خصوص برگزاری برنامه‌های مذهبی در استان باید با هماهنگی نماینده ولی فقیه و تصویب ستاد مقابله با کرونا صورت گیرد.

وی درخصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان نیز گفت: خوشبختانه روند بیماری کرونا با کیفیت قابل توجهی رو به کاهش است و با اعمال محدودیت‌ها، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان از 1500 نفر به 700 نفر و تعداد فوتی‌ها از 35 نفر به 10 نفر در روز کاهش یافته است.

وی افزود: با وجود واگیری شدید بیماری کرونا، خوشبختانه در تمام 10 ماه گذشته آمادگی نسبی داشتیم و هرگز اتفاقی نیفتاده است که غافلگیر شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: در شرایط کرونا بحث رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمعات در تمامی بخش‌ها مطرح شد.

حجت الاسلام حسن شعبانی افزود: در این ایام، هیات‌های مذهبی همکاری خوبی در راستای اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی داشتند و در عین حال فعالیت‌های اجتماعی خود را پررنگ‌تر کردند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: 60 هیات فعال در تبریز در مرحله اول و دوم کرونا نزدیک به 34 میلیارد تومان در طرح مواسات و کمک مومنانه کمک مالی کردند.


نوشته شده در   سه شنبه 2 دي 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode