ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 1 ارديبهشت 1403
شنبه 1 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 3 مهر 1399     |     کد : 193672

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

مسائل فرهنگی شهرستان‌ها در قالب هیئت اندیشه ورزی شناسایی می شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از شناسایی مسائل فرهنگی اجتماعی شهرستان و بررسی راهکارهای آن در هیئت اندیشه ورزی خبر داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از شناسایی مسائل فرهنگی اجتماعی شهرستان و بررسی راهکارهای آن در هیئت اندیشه ورزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن شعبانی، عصر امروز چهارشنبه در جلسه هیئت اندیشه ورزی شهرستان مرند که با حضور جمعی از فعالان اجتماعی و فرهنگی شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در پیچ تغییر هویت است در دوره فعالیت، جدید این مجموعه، به یک سازمان فرهنگی، اجتماعی تبدیل می‌شود.

وی افزود: این سازمان برای تحقق اهداف خود نیازمند پشتیبانی فکری است چرا که مسائل فرهنگی و اجتماعی هر روز چهره جدیدی به خود می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: مسائل فرهنگی اجتماعی هر شهرستان در قالب هیئت اندیشه ورزی شناسایی و راهکارهای آن دراین هیئت بررسی و تدوین می‌شود.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: برخی مسائل دغدغه متولیان فرهنگی است اما در اولویت مخاطبان و مردم نیست و براین اساس جامعه با آن همراهی نمی‌کند.

وی در ادامه بر ضرورت استمرار کار فرهنگی تأکید کرد و ابراز داشت: بخش‌های فرهنگی مردمی چون دارای استمرار هستند موفق‌تر عمل می‌کنند البته کار فرهنگی زمان‌بر است.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه قالب کار فرهنگی بسیار مؤثر است، تاکید کرد: باید کارهای فرهنگی برای نیاز و سلیقه مخاطبان طراحی و اجرا شود زبان گفتار نیز بسیار دارای اهمیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف تشکیل هیأت اندیشه ورزی گفت: هدف از تشکیل هیأت اندیشه ورزی آسیب‌شناسی پیرامون آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در هر شهرستان است‌.


نوشته شده در   پنجشنبه 3 مهر 1399  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode