ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 21 آذر 1398     |     کد : 190346

با معرفی کتب دهگانه مکتب انقلاب اسلامی

همایش تبیین مکتب انقلاب اسلامی در تبریز برگزار می شود

همایش تبیین مکتب انقلاب اسلامی، فردا ۲۱ آذر در مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود.

همایش تبیین مکتب انقلاب اسلامی، فردا ۲۱ آذر در مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد اکبری ظهر چهارشنبه در نشست خبری همایش تبیین مکتب انقلاب اسلامی اظهار داشت: این همایش کار مشترک بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی و تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی است که روز ۲۱ آذرماه از ساعت ۹ صبح در مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود.

مسئول فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی دفتر آذربایجان شرقی در خصوص برنامه های این همایش گفت: نمایشگاه هایی در ورودی سالن همایش برپا بوده و تبیین معارف انقلاب اسلامی و معرفی کتب دهگانه مکتب انقلاب اسلامی از جمله برنامه های این همایش خواهد بود که حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز و حجت الاسلام والمسلمین ثقفی، مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی از سخنرانان ین همایش خواهند بود.

اکبری ادامه داد: برنامه اصلی رونمایی از این کتب، ۲۶ آذر با حضور مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه های کشور در تهران برگزار می شود.

مخاطب کتاب ها در قدم اول خواص اهل حق هستند

محمدحسین طاهری نیز در این نشست با اشاره ای به کتب دهگانه تدیون شده گفت: متاسفانه در خصوص مبانی نظریه انقلاب اسلامی در حد بسیار کمی کار شده که اهمیت این کتب به ارائه راهکاری برمی گردد که می خواهد از خلا تئوریک در این زمینه رد شود.

این پژوهشگر بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در خصوص مخاطبان این کتب گفت: مخاطبان این کتب در قدم اول، خواص اهل حق هستند؛ کسانی که انگیزه حرکت و دانش کافی را دارند اما اتحاد و وحدت لازم را نداشته و نمی دانند در این حوزه، چگونه باید حرکت کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان، حوزوی ها و یکسری مسئولانی که دغدغه اصلاح دارند می توانند از جمله مخاطبان این کتب باشند.

طاهری افزود: در این کتب، ضمن اشراف به بیانات رهبری، خط سیر شکل گیری بیانات ایشان در نظر گرفته شده و منطق درونی اندیشه مولف نیز مدنظر است.


نوشته شده در   پنجشنبه 21 آذر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode