ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردين 1403
جمعه 31 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 25 مهر 1398     |     کد : 189711

توسط تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود؛

همایش بهائیت ۲۰۰سال خرافه و خشونت و خیانت در تبریز

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:همایش بهائیت ۲۰۰ سال خرافه، خشونت و خیانت در تبریز برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:همایش بهائیت ۲۰۰ سال خرافه، خشونت و خیانت در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن شعبانی چهارشنبه در جمع اعضای کمیته برگزاری همایش بهائیت دویست سال خرافه، خشونت و خیانت گفت:گسترش جریانات فکری منحرف با هدف ایجاد شبهه در اسلام ناب انجام می پذیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد:دو فرهنگ مهم عاشورا و مهدویت به عنوان سند مظلومیت و شهادت در شیعه و نیز امید و روشنی در آینده، موجب پویایی فرهنگ اسلام ناب است که دشمنان اسلام برای ازبین بردن تاثیرات در این دو نوع فرهنگ سعی در ایجاد انحراف در آنها را دارند.

شعبانی افزود:درنحوه برخورد با جریانهای انحرافی می بایست با آنها با فکر برخورد شود و جریانهای انحرافی که اکثرا فاقد ایدئولوژی هستند از خلاء حوزه اندیشه های ناب اسلامی سوء استفاده کرده و رشد نموده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با حمایت های مادی خود سعی در حمایت و ترویج این نوع تفکرهای انحرافی در مقابل تفکر اسلام ناب هستند که ما باید با بصیریت افزایی مانع حرکت های معاندین شویم.

حجت الاسلام حسن شعبانی با اشاره به اقدامات دشمنان در ترویج بدعتها و انحرافات افزود: دشمنان سعی در ترویج وهابیت در ایران هستند که الحمدا...در ایران به خاطر وجود اسلام و برقراری انقلاب اسلامی و زعامت ولی امر مسلمین و نائب برحق امام زمان (عج) حضرت امام خامنه ای نمی توانند کار خود را پیش ببرند و ما نیز نباید از آنها غفلت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری همایش بهائیت دویست سال خرافه، خشونت و خیانت در تبریز گفت:این همایش با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سازمان تبلیغات اسلامی در ۶ شهر کشور برگزار خواهد شد که در تبریز نیز این برنامه در نیمه دوم آبان ماه برگزار می شود.

شعبانی با اشاره به جایگاه علمی آذربایجان شرقی و به تبع آن شهر تبریز افزود: با توجه به سبقه علمی شهر تبریز در طول تاریخ باید این همایش در شان و جایگاه این استان با حضور فرهیختگان استانی و کشوری برگزار شود.

وی در پایان سخنان خود افزود: این ۶ همایش مقدمه همایش بزرگ در شیراز هستند که همایش بزرگ بعد این ۶ همایش در شهر شیراز و در اسفندماه برگزار خواهد شد که از اصحاب قلم و فرهیختگان استان در خواست می کنیم تا با ارسال مقالات و مطالب علمی خود به دبیرخانه شیراز در این حرکت یاریگر باشند.


نوشته شده در   پنجشنبه 25 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode