ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 21 مهر 1398     |     کد : 189650

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

هیئت‌های حسینی محل فکر باشد/ ضرورت وارد نشدن به مباحث انتخاباتی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیئت‌های حسینی باید محل فکر و تبلور اندیشه باشند و درزمینهٔ آگاه‌سازی جوانان در مقابله با انحرافات و آسیب‌ها اجتماعی گام بردارند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیئت‌های حسینی باید محل فکر و تبلور اندیشه باشند و درزمینهٔ آگاه‌سازی جوانان در مقابله با انحرافات و آسیب‌ها اجتماعی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن شعبانی عصر امروز شنبه در جلسه مسئولین شورای هیئات مذهبی استان که به مناسبت مراسم‌های پایان ماه صفر برگزار شد گفت: باید در راستای اجرای برنامه‌های عملیاتی برای ساماندهی برنامه‌های هیئات مذهبی برای ۲۸ صفر در تبریز و مشهد مقدس گام برداریم.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: عده‌ای اصرار دارند تا از هیئات مذهبی برای رسیدن به اهداف خود و یا جناح خاص در مبحث انتخابات بهره گیرند که در این مقوله مسئولین هیئت‌ها حساس باشند. نباید اجازه ورود این‌گونه افراد را داد چراکه ورود هیئت‌ها به این مسئله شایسته نیست و باید صیانت صورت گیرد.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در استان با اشاره به وظایف هیئات مذهبی و سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص مقابله با بدعت‌ها و انحرافات افزود: مقابله با بدعت‌ها و انحرافات و حتی آسیب‌های اجتماعی وظیفه مهمی است که باید به‌صورت ایجابی برخورد شود و باکار فرهنگی و برنامه‌ریزی‌شده در جهت از بین بردن این‌گونه ناهنجاری‌ها باشیم و بدانید که با برخورد سلبی و حاکمیتی جواب نمی‌گیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود با اشاره به سهم بزرگ هیئات مذهبی در پیاده‌روی اربعین افزود: حفظ و صیانت از این نعمت خدادادی و مردمی وظیفه همگانی است و باوجود همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان این فرهنگ ناب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.

شعبانی افزود: دشمنان اهل‌بیت (ع) طی سال‌های اخیر هر چه در توان داشتند برای ممانعت از حضور میلیونی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی به کار گرفتند و در این راه از همه ابزارهای خود بهره جستند ولی به فضل خدا وامداد ائمه اطهار امسال شاهد افزایش زوار اربعین هستیم که این همان فرهنگ مقاومت و پایداری است.


نوشته شده در   يکشنبه 21 مهر 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode